Страница 8 от 42

Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 9:12 pm
от VESO
Да , да , разбрах.
А на някой да му направи впечатление , че от пет 97-ци , вече на влака са само 4.

Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 9:31 pm
от bdz46
Nikss написа:Съгласен съм, но да оправят талигите на 74. Не, че пътят е в най-доброто състояние и, че вагоните ще оцелеят в перфектно състояние до следващата ревизия (доколкото знам на 200 000 км се прави ревизия, може да греша, не съм сигурен), но поне да ги прегледат и да отстранят проблемите.
Аз пък никога не съм попадал на подобен вагон от серията. Но редовно попадам на такива от други серии с всякакви стряскащи шумове и вибрации.
Вагон серия 74 е и единственото возило, с което съм пътувал като на облак в междугарието Пзк - Ог, където е един от най-разбитите пътища изобщо. Всичко друго там е като пред разпадане.

Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 9:48 pm
от bobara_e_tuk
защо 8640/8641 не са с вагони серия 97, а са с 63-ка :?:

Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 9:49 pm
от rexkos
Защото "Слънчев бряг" е с 97-ци, а неговите 63-ки отидоха на "Баба Дидка".

Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 9:54 pm
от bobara_e_tuk
rexkos написа:Защото "Слънчев бряг" е с 97-ци, а неговите 63-ки отидоха на "Баба Дидка".
Разбрано 8)

Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 10:02 pm
от VESO
В момента на "Сл. бряг" циркулират четири 97-ци и евентуално да има още 3 или 4 , които да са годни за експлоатация.Добре че ги захванаха за ремонт , иначе наредени на гаражните коловози на центр. София , съдбата на тези вагони не беше много розова по едно време.

Публикувано на: Съб Фев 20, 2010 1:01 pm
от 44.123
VESO написа:като гара на домуване на 55-цата бе посочена "Варна".
Да така си е Варненски е преди беше Русенски.

Публикувано на: Пон Фев 22, 2010 11:45 pm
от rexkos
Днес в състава на влакове 5621/5624 присъстваше варненски второкласен вагон серия 47. Вагонът беше със слабо работещо отоплениe, както и техническото му състояние никак не беше добро - дори и при скорости от 40-50 км/ч рипаше като див кон. :lol:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Публикувано на: Вто Фев 23, 2010 5:35 am
от bobara_e_tuk
попринцип вагони серия 47 са винаги най-топли, в някой от тях не може да се стой, защото е много горещо :roll:

Публикувано на: Вто Фев 23, 2010 6:46 am
от Nikss
Е има и изключения. Аз на БВ 2636 съм попадал и на сауна, но и на полюс. :wink:

Публикувано на: Вто Фев 23, 2010 7:53 am
от VESO
Единствено серии 47 и 74 съм ги признал по отношение на отоплението - ако работи нормално , умираш от жега.В другите случаи - от студ. :D

Публикувано на: Вто Фев 23, 2010 6:19 pm
от Vancho
Спомнихте ли си у ваше село какво е това кокошарник 47 серия :lol: Явно подмяната на 43 със 74 по втора си казва думата по пета :wink:

Публикувано на: Вто Фев 23, 2010 6:26 pm
от rexkos
Vancho написа:Спомнихте ли си у ваше село какво е това кокошарник 47 серия :lol: Явно подмяната на 43 със 74 по втора си казва думата по пета :wink:
Честно казано даже ми беше домъчняло за ветераните 47-ма серия, понеже повече от половин година не бях пътувал с тях. Явно е, че доста съм се радвал на 47-цата, при положение че съм избрал да уважа нея, въпреки наличието на хубави 74-ки отпред. Е такива вагони вече рядко се срещат по нашите "географски ширини" и носталгията си казва думата. Русенци, дайте ни насам вашите 47-ци, пък в замяна ние ви даваме нашите "любими" exDB-та. :lol:

Публикувано на: Вто Фев 23, 2010 7:14 pm
от 44.123
rexkos написа:Русенци, дайте ни насам вашите 47-ци, пък в замяна ние ви даваме нашите "любими" exDB-та. :lol:
Нямаш проблеми само после да не почнеш да се оплакваш. :lol:

Публикувано на: Вто Фев 23, 2010 8:36 pm
от Nikss
rexkos написа:Русенци, дайте ни насам вашите 47-ци, пък в замяна ние ви даваме нашите "любими" exDB-та. :lol:
И къде според теб ще се пуснат тези 47-ци Айнщайн :?: