Страница 8 от 59
Публикувано на: Пет Ное 27, 2009 8:25 pm
от 44142
Зависи. 44118 я изписаха февруари пък вече е тънка. Много зависи къде работи даден лок. Примерно 44085 и 44144 изкараха от ПР до ГПР с един чифт бандажи.
Публикувано на: Пет Ное 27, 2009 8:27 pm
от Nikss
Публикувано на: Пет Ное 27, 2009 8:28 pm
от 44142
Много зависи в какъв участък работи даден лок. 44089 и тя ще изкара с един чифт бандажи от СР до ГПР-то което е добре.
Публикувано на: Пет Ное 27, 2009 8:34 pm
от Nikss
Представям си как ако се спираше само с реостат нямаше и бандажите да се износват толкова, пък и калодките и те, а ако нямаше и криви сигурно по 3-4 г. щеше да изкарва 1 лок с 1 чифт бандажи.

Но кривите по 4-та и по 2-ра в дефилето си казват думата. Те мисля са най-коварните.

Особено по 2-ра където особено около сп. Пролет се прави завъртане на 180 градуса, другото такова май беше между Лщ и Лк. По 5-та, 3-та, 8-ма май не са толкова страшни кривите, 1-ва между Пбк и Сп е малко особена.

Публикувано на: Пет Ное 27, 2009 8:37 pm
от 44142
Няма да стане скоро. Сгодини е набивано , че реостата е опасен и тн. Иначе е много удобно с реостата.
Публикувано на: Пет Ное 27, 2009 8:38 pm
от 44142
То от кривите се ядат ребордите и няма значение дали е пневматика или реостат.
Публикувано на: Пет Ное 27, 2009 8:42 pm
от Nikss
Именно кривите и най-вече наставите разказват играта на цялата механика. А иначе съм твърд защитник на реостатите, кой каквото ще да говори, тия филми, че са опасни и т.н. да ги разказват на друг... няма желание и се намира оправдание, тва е цялата работа.
Публикувано на: Съб Ное 28, 2009 4:33 pm
от 44-134
Nikss написа:тия филми, че са опасни и т.н. да ги разказват на друг... няма желание и се намира оправдание, тва е цялата работа.
Ти явно не си се палил...
Публикувано на: Съб Ное 28, 2009 4:59 pm
от Nikss
44-134 написа:Nikss написа:тия филми, че са опасни и т.н. да ги разказват на друг... няма желание и се намира оправдание, тва е цялата работа.
Ти явно не си се палил...
Какъв е шанса според теб да се запали локомотив на който му е изправен, поддържан и не много често използван, но все пак работещ реостата?
Публикувано на: Съб Ное 28, 2009 5:01 pm
от 44-134
Nikss написа:44-134 написа:Nikss написа:тия филми, че са опасни и т.н. да ги разказват на друг... няма желание и се намира оправдание, тва е цялата работа.
Ти явно не си се палил...
Какъв е шанса според теб да се запали локомотив на който му е изправен, поддържан и не много често използван, но все пак работещ реостата?
С изправен реостат с машина на 2 седмици от ПР в Го първо само го усещаш, после почваш и да го виждаш. Тъй че вероятноста е голяма.
Публикувано на: Съб Ное 28, 2009 5:20 pm
от 44142
Няма такова нещо. Го машини както и русенските имат читави реостати. Това, че в ПО е набивано с години, че реостатите са опасни е напълно погрешно. Просто всеки си преценява дали да го ползва или не. А това да запуши спирачен контактор или да се запали кожен мех се свежда до подръжка.
Публикувано на: Съб Ное 28, 2009 5:35 pm
от 44.123
Днеска 28.11.2009г. видях 44.120 на 9623 явно все още не са я спряли за ГПР както се говореше.
Публикувано на: Съб Ное 28, 2009 5:40 pm
от 44142
Изкараха я с протокол 120. Съвсем скоро и 44092 ще се движи и тя с протокол.
Публикувано на: Съб Ное 28, 2009 5:49 pm
от 44.123
44142 написа:Изкараха я с протокол 120. Съвсем скоро и 44092 ще се движи и тя с протокол.
Олеле... боже докога ще се движи тая 120-та до последна стружка сигурно.
Публикувано на: Съб Ное 28, 2009 5:51 pm
от Nikss
Егати решенията... кризата обаче си каза сериозно думата... ако имаше пари да се плати ремонта на 088 едва ли щеше да се прибегне до пускането на 092 и 120.

Обаче с тез протоколи се опасявам да не си вкарат автогол, че 120 е ужас на механика... току виж се разпаднала на път за София... ако я пускат на ПВ и на къси разстояния може и да изкара до догодина докато се пооправи положението и тогава да влезе за ремонт (вече не знам и аз за какъв, спомена се за КР, с тоз надпробег наистина май ще влиза за такъв).
