Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Зависи. 44118 я изписаха февруари пък вече е тънка. Много зависи къде работи даден лок. Примерно 44085 и 44144 изкараха от ПР до ГПР с един чифт бандажи.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Това е добре. А предвид, че 118 работи по 2-ра и 4-та е напълно нормално да е изтъняла. При 105 също забелязах такава тенденция - само за малко над 8 месеца износи чисто нови 130 км червени колооси :o :shock: :D :lol: излезе от КР на 15.01.2008 г., Септември спря и Октомври тръгна. Та затова и 118 е така.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Много зависи в какъв участък работи даден лок. 44089 и тя ще изкара с един чифт бандажи от СР до ГПР-то което е добре.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Представям си как ако се спираше само с реостат нямаше и бандажите да се износват толкова, пък и калодките и те, а ако нямаше и криви сигурно по 3-4 г. щеше да изкарва 1 лок с 1 чифт бандажи. 8) Но кривите по 4-та и по 2-ра в дефилето си казват думата. Те мисля са най-коварните. :D Особено по 2-ра където особено около сп. Пролет се прави завъртане на 180 градуса, другото такова май беше между Лщ и Лк. По 5-та, 3-та, 8-ма май не са толкова страшни кривите, 1-ва между Пбк и Сп е малко особена. :D
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Няма да стане скоро. Сгодини е набивано , че реостата е опасен и тн. Иначе е много удобно с реостата.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

То от кривите се ядат ребордите и няма значение дали е пневматика или реостат.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Именно кривите и най-вече наставите разказват играта на цялата механика. А иначе съм твърд защитник на реостатите, кой каквото ще да говори, тия филми, че са опасни и т.н. да ги разказват на друг... няма желание и се намира оправдание, тва е цялата работа.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Nikss написа:тия филми, че са опасни и т.н. да ги разказват на друг... няма желание и се намира оправдание, тва е цялата работа.
Ти явно не си се палил...
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

44-134 написа:
Nikss написа:тия филми, че са опасни и т.н. да ги разказват на друг... няма желание и се намира оправдание, тва е цялата работа.
Ти явно не си се палил...
Какъв е шанса според теб да се запали локомотив на който му е изправен, поддържан и не много често използван, но все пак работещ реостата?
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Nikss написа:
44-134 написа:
Nikss написа:тия филми, че са опасни и т.н. да ги разказват на друг... няма желание и се намира оправдание, тва е цялата работа.
Ти явно не си се палил...
Какъв е шанса според теб да се запали локомотив на който му е изправен, поддържан и не много често използван, но все пак работещ реостата?
С изправен реостат с машина на 2 седмици от ПР в Го първо само го усещаш, после почваш и да го виждаш. Тъй че вероятноста е голяма.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Няма такова нещо. Го машини както и русенските имат читави реостати. Това, че в ПО е набивано с години, че реостатите са опасни е напълно погрешно. Просто всеки си преценява дали да го ползва или не. А това да запуши спирачен контактор или да се запали кожен мех се свежда до подръжка.
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

Днеска 28.11.2009г. видях 44.120 на 9623 явно все още не са я спряли за ГПР както се говореше.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Изкараха я с протокол 120. Съвсем скоро и 44092 ще се движи и тя с протокол.
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

44142 написа:Изкараха я с протокол 120. Съвсем скоро и 44092 ще се движи и тя с протокол.
Олеле... боже докога ще се движи тая 120-та до последна стружка сигурно.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Егати решенията... кризата обаче си каза сериозно думата... ако имаше пари да се плати ремонта на 088 едва ли щеше да се прибегне до пускането на 092 и 120. :? Обаче с тез протоколи се опасявам да не си вкарат автогол, че 120 е ужас на механика... току виж се разпаднала на път за София... ако я пускат на ПВ и на къси разстояния може и да изкара до догодина докато се пооправи положението и тогава да влезе за ремонт (вече не знам и аз за какъв, спомена се за КР, с тоз надпробег наистина май ще влиза за такъв). :?
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация