Мен ако питаш докато не направят линията за Видин да има и трицифрени скорости бърза 44-ка няма място в депо Мездра.фена написа:За 44-140 ако се погледне ГДВ за 2009г. има влак, който може само тя да си го кара и това е 7621/7624 от Видин - София. По пътя си спира на няколко гари (Вн-Бр-Мц-Бо-Кд-Вр-Мюг и Сф) това е точният влак за нея но поважното е да я оправят и да припка по родната жп.мрежа.![]()
![]()
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Извинявам се за невежеството но машина се прашта в помощ за влакове а някои решава, че щом не е от тяхното депо трябва да се краде и после като трябва изправна машина за влак НЯМА. Такива трябва да се наказват
за 45-183 съм я карал и има добра возия, 44-140 е бързака дано никой не я приознае и си остане в М.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Нормално каквото повикало такова се обадило

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
БРАК и ОКСИЖЕН ли е играл върху нея ?
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
снимки имаш ли от катастрофата
Администратор
Тази катастрофа е била доста отдавна и надали някъде има фотодокументация. Във фотоархива на БТа в София също няма снимки от ЖП катастрофи в периода 1975 - 1989, тъй, че е излишно и там да се дири.фена написа:снимки имаш ли от катастрофата
64.19
Благодаря за информацията. А като собственост на кое депо е била 
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Подуене е майката на всички депа в страната ама кой е бащата се незнае
вчера разбрах, че 45-193 чака зя СР на оградата 06-014 бандажи 45-181 и 182 скоро тръгват по жп. мрежата а 45-172 и 174 се правят за сега все още е неизвестна съдбата на 45-146,147 и 170.
Информация
Модератори