Страница 8 от 29

Публикувано на: Съб Сеп 23, 2006 6:46 pm
от mitko_pz
44142 написа:44085 вече е в движение.
http://bdz123.hit.bg/DSC03792a.JPG
Да и пожелаем безаварийни дълги и безпрепятствени минути по железниците на България :)

Публикувано на: Съб Сеп 23, 2006 11:01 pm
от Гост
mitko_pz написа:
44142 написа:44085 вече е в движение.
http://bdz123.hit.bg/DSC03792a.JPG
Да и пожелаем безаварийни дълги и безпрепятствени минути по железниците на България :)
Защо минути,а не години :lol: :arrow:

Публикувано на: Нед Сеп 24, 2006 7:05 pm
от Mario Evstatiev
Оперативна информация от днес:

:arrow: БВ 3636, с лок. 44 088 закъсня +53 мин в участъка Иганово - Искър по връчване на 22 бр. заповеди обр. ІІА поради недействаща АБ, неизправни АПУ и др.

:arrow: ПВ 20221 днес с ЕМВ 32 141/142, която излезе от Миячката днес за първия си влак след КР;

:arrow: ПВ 20222 с ЕМВ 32 141/142 навреме и безаварийно обслужен. За поведението на 32 141/142 бях любезно информиран от лок. машинист, за което му благодаря.

:arrow: ПВ 10112 с 32 097/098 навреме :!:

:arrow: УБВ 2602 пристигна навреме с лок. 44 144 :!:

:arrow: УБВ 3601 с лок. 44 078;

:arrow: ДТВ 30603 с лок. 44 144 от гара ПДР-Източен район;

:arrow: ПВ 20223 с ЕМВ 33 007/008, излязла от Миячката;

:arrow: ЕМВ 32 104 беше пострадала от гамени, рисуващи със спрей - бои, които бяха нашарили челните стъкла на кабината. Благодарение на навременната реакция на деж. депо в Миячка успях да предприема действия и за 20 мин стъклата бяха почистени с кореселин - светнаха като нови;

Публикувано на: Нед Сеп 24, 2006 7:48 pm
от VESO
Информация от 23-ти септември.Вечерта на 22-ри тъкмо похапвах мусака,правена от майка ми,когато Bdz_bg ми се обади и помоли да го придружа до Благоевград,за да се види с едно гадже(подробности не давам :D ).След като обеща,че на срещата ще има и още едно момиче,аз се съгласих и започнах да се приготвям.Времето на гара Пзк бе доста студено,аз се загърнах с дънковото яке и когато стана време излязох от чакалнята.Точен като по часовник,8626 закова на 2-ри коловоз,теглен от 44001-6.Bdz_bg ми помаха от 3-тия вагон и се качих при него.
Неусетно пристигнахме в Сп с 2 минути по-рано,снимка от нощуващия на 1-ви коловоз 10122 и разположената до него мотриса на 10261.
Докато по уредбите приканваха хората,чакащи за Велинград да стигнат до теснопътна гара през подлеза,бе подаден сигнала и потеглихме;прави впечатление доста високата на места скорост,с 3 минути по-рано бяхме на гара Белово,снимка от композицията.
Потеглихме почти веднага и вече с 5 минути по-рано дойдохме на Костенец.На съседния коловоз имаше 2 мотриси-съответно на 10251 и 10222.Престоят бе малко по-голям,за да се изравни времето и точно по разписание потеглихме към София.
Впечатления в участъка.Въпреки,че имахме малко време за сън,трасето от Ксц до Сф ме удиви с многото участъци,където скоростта бе под 60км/ч.С изключение на Веринско-Вакарел,на места влакът едва пъплеше,но въпреки всичко успя да навакса закъсненията.На Елин Пелин дойдохме навреме,снимка на 44089-1,чакаща да осбслужи тов.влак.
На центр.София бяхме с 1 минута по-рано,снимка от пристигането,след което с Наско се отправихме към подлезите,за да закусим.

Публикувано на: Нед Сеп 24, 2006 8:24 pm
от VESO
Вече всичко е готово,от 3-ти коловоз на центр.София потегля 5621,теглен от 44080-0 с 15 минути вътрешно,подпрян от 30-минутното закъснение на 3636,с когото прави връзка.Снимка преди заминаване,след което бе подаден сигнала на дежурния рък.движение.Малко след тръгването,снимах 3-те мотриси,обслужили сутрешния влак от Кюстендил.
Скоростта по 5-та линия на места е доста ниска.Правят впечатления намаленията при "Факултета" и едно ново(кондукторката ни каза за него) в участъка Гб-Вл.Направихме снимка на гара Захарна фабрика и седнах в купето.
На Перник бяхме със същите 15 минути,а на Батановци увеличихме закъснението на 25,заради изчакване на кюстендилския влак(също закъснял),теглен от 45185-6,след което реших малко да подремна.
Събудих се при идването на Дупница(30 минути закъснение).На гарата имахме малък престой,достатъчен да направя снимка на нашия влак и да се кача обратно,когато забелязах на последните коловози 42141-2 в компанията на дупнишка 07-00-ца.
С оглед ужасното състояние на железния път на места и многото намаления,на Благоевград бяхме с 35 минути закъснение,а момичетата,с които Наско имаше среща търпеливо и без обаждания ни чакаха на перона.

Публикувано на: Нед Сеп 24, 2006 9:05 pm
от VESO
Часът е 15.10,а ние с Наско сме на гарата в Благоевград.Направихме една снимка пред табелата на приемното сдание и една пред дупнишкия 07062-3,чакащ на 3-ти коловоз с тов.вагони.
С 4 минутно закъснение,на 1-ви коловоз пристигна 5624,след което се качихме и потелихме обратно към София.Докато Bdz_bg си спомняше приятни моменти от срещата с момичетата,аз направих една снимка на влака в движение.
С 5 минути вътрешно пристигнахме на Дупница,снимка от гарата и на 45163-3,чакащ зад сините вагони за Бобов дол.
На Д.Раковец се разминахме с изолираната 61003-0 и със същото закъснение пристигнахме на Радомир.Снимка на приемното сдание и на влака.
На Батановци,където по разписание спираме,бяхме с 6 минутно закъснение.60213,начело с 55058-2 ни чакаше в пълна готовност,след което подадоха сигнала на нашия влак и потеглихме.
Закъснението до Перник бе стопено на 3 минути,тъкмо спряхме,когато по 1-ви коловоз,в гарата влезе 5623,теглен от 45180-7.
Снимка от нашия 5624.Ако се чудите коя е мотрисата на заден план,това е 32111-7+32112-5,чакаща да обслужи локалния 50208 за София.С нея имаше още една,номерът на която не научих.
На Г.Баня престоят бе доста дълъг,тъкмо се зачудих какво става,когато по 2-ри коловоз транзитно премина международния 363,теглен за моя изненада от пловдивската 45169-0.
На центр.София успяхме да запазим закъснението и веднага щом слязохме от влака,с Наско хукнахме към 1651,с който трябваше да си ходим.За минута се поздравихме с KRAKOMOBILA,който чакаше едни негови приятели,за да ходят в депото и побързахме към подлеза.Докато тичах,успях да извадя камерата и да снимам румънския спален вагон на 4660,след което се добрахме до 1651.Извадихме късмет,че сигнала не бе подаден,поради изчакване на тов.влак,влизащ в гарата,който бе блокирал изходните стрелки.Снимка,минута преди потегляне,от която се вижда,че 1651 се тегли от пловдивската 45155-9,качих се във влака и тъкмо се настаних на седалката и вече тръгнахме.
Много бяхме изненадани с Наско,когато след кратка проверка установихме,че 1621 и 1622 не се движеха(не засякохме никъде нито един от 2-та).От машиниста научихме,че тези дни се спират и нощните 8687 и 8686.Снимка на 10116,чакащ на гара Костенец,обслужван от 32099-4+32100-0.Поради намалената видимост,повече снимки не правихме.Аз потънах в сладък сън,като малко преди Пзк Наско ме събуди.На гарата 1651 бе навреме,аз слязох и си хванах такси за вкъщи.

Публикувано на: Пон Сеп 25, 2006 12:44 pm
от 42 072.9
Ако ви се налага да пътувате по трета линия по-добре да не го правите точно там, защото влаковете трупат огромни закъснения заради неработеща сигнализация.
Също много интересен факт, е че на 23-ти вечерта група роми(според очевидец 65 на брой) са задигнали три междустълбия паднала КМ в участъка Искър-Казичане път 2.

Публикувано на: Вто Сеп 26, 2006 2:13 am
от Mario Evstatiev
:arrow: Днес БВ 5611 замина с 70 мин. закъснение от гара София поради изваждане на лок. 45 164 заради неработеща система за ВДРВ(радиостанция). Машината бе извадена 3 мин преди часа на заминаване на влака по нареждане на инж. Иван Раков от отдел Безопасност при НК ЖИ. Локомотив 44 074 бе даден да обслужи БВ 5611.

:arrow: Днес в 12:50 през Централна гара София премина МДТВ, начело с 44 132, който в състава си имаше "жабе" на ТЦДД с номер Е52 518. Машината бе видяна от мен и още трима членове на форума, които споделиха радостта от видяното доста емоционално.

Публикувано на: Вто Сеп 26, 2006 10:50 am
от bdz46
lok45111 написа::arrow: Днес БВ 5611 замина с 70 мин. закъснение от гара София поради изваждане на лок. 45 164 заради неработеща система за ВДРВ(радиостанция). Машината бе извадена 3 мин преди часа на заминаване на влака по нареждане на инж. Иван Раков от отдел Безопасност при НК ЖИ. Локомотив 44 074 бе даден да обслужи БВ 5611.
Наредба № 51, Чл. 161, ал(1), т. 40:
Забранено е подаването на локомотиви и мотрисни влакове за обслужване на влак или изолирано движение с неизправна или невключена радиостанция за локомотивите, работещи в радиофицирани участъци и маневрени райони.

Отдел "Безопастност" се нарича РИБП - Районна инспекция по безопастност на превозите към ИА-ЖА при МТС. НК-ЖИ няма нищо общо.

Публикувано на: Вто Сеп 26, 2006 3:28 pm
от Mario Evstatiev
Това хубаво, но локомотива е от влак за влак, минал екипировка и пак на влак. Не е излязъл от основно депо! Още повече, че всички знаем, че тия радиостанции не вършат почти никаква работа, особено по 5-та линия където канала хич го няма. А и смятам също така, че след като проверката е направена към 11:50 е можело веднага машината да се извади, а не да се чака да стане 12:09!!! Освен това, само за вчера актива от спрени машини и ЕМВ е 3:2 :shock: , което значи, че депото хептем закъсва. Вчера е спрял и машина на депо Пловдив, както и два ЕМВ.

Публикувано на: Вто Сеп 26, 2006 3:44 pm
от bdz46
Локомотива с подобна повреда трябва да се прибере за депо, още повече че се намира в гарата на основното депо. това че по 5-та линия канала го няма не е оправдание. Проблема е не, че точно този ден, този локомотив е бил изваден от влака, а че толкова много други машини с всевъзможни повреди обслужват влакове на поразия всеки ден и никой не му пука за това. Иван Раков е съвсем прав да извади машината от влака, но за нещастие това са единични случаи.

Публикувано на: Вто Сеп 26, 2006 3:48 pm
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Локомотива с подобна повреда трябва да се прибере за депо, още повече че се намира в гарата на основното депо. това че по 5-та линия канала го няма не е оправдание. Проблема е не, че точно този ден, този локомотив е бил изваден от влака, а че толкова много други машини с повреди обслужват влакове на поразия всеки ден и никой не му пука за това.
Дадената ни вчера 44 074 беше със следните неизправности:

1.Липсва пясъчна тръба - 1ва колоос ляво;
2.Липсва заземително огледало 2 ра колоос ляво;
3.Разбит централен болт - 2ра талига;
4.Изпуснали амортисьори - 2 ра талига;
5.Не се отваря прозореца на пом. машиниста - 2ра кабина;

От тия повреди, единствено се отстрани неизправноста по прозореца по време на престоя в Кулата чрез ремонт, монтаж на нови болтове на ножицата и смазване с наличната от ЕП грес. Машината продължи да обслужва влакове и днес се върна втора на 5622, но доколкото чух следобяда е спряна.

Публикувано на: Вто Сеп 26, 2006 3:52 pm
от bdz46
Да не би да имаше заземителни въжета или просто си ги пропуснал в спусъка с липсите. Такава машина е негодна за експлоатация, както и още петдесетина други като нея. В ГО или Р трудно ще намериш машина с толкова кусури в движение, да не би те да разполагат с повече пари?
Когато всеки започне да отговаря за действията си всичко ще бъде наред.

Публикувано на: Вто Сеп 26, 2006 3:57 pm
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Да не би да имаше заземителни въжета или просто си ги пропуснал в спусъка с липсите. Такава машина е негодна за експлоатация, както и още петдесетина други като нея. В ГО или Р трудно ще намериш машина с толкова кусури в движение, да не би те да разполагат с повече пари?
Когато всеки започне да отговаря за действията си всичко ще бъде наред.
Как така ще има въжета пък ти :lol: :?: :!: Нямаше!!! Но пък имаше цели три сигнални диска и 4 изправни и годни пожарогасителя, както и реостат, който на 15-то положение спускаше Владая с двата гръцки вагона! Абе жив таралясник!

Публикувано на: Сря Сеп 27, 2006 9:47 am
от 44142
много странно. на 074 са и скапани спирачните съпротивления и би трябвало да е светнала термичка. блос у26 на 074 е добре настроен и не би трябвало да се потдържа скорост на 15-то положение като се има в предвит че влакът е съставен от 2 ваг.