Да, само дето 2627 като стигне в ГО, ще има бая време за ''връзката'', а по нощите едва ли някой ще се навие да се прекачва, но определено влака си беше безсмислен, жалко само за 2627. който ще бъде забавен от тази ''умнотия'' . Вагоните на 4626 отиват за късен КПВ и проблема решен, ама
А и казвате че 2637 щял да ''вози'' вагоните от 4626, интересно ми е да го видя при положение, че всички знаем 74 серия нямат автономно отопление, и поради тая причина 2636/37 се движат с едни такива хубавки вагончета 
Аз това го бях обяснил някъде - през зимния период на годината , 2636 / 2637 е винаги с 47-ци , понеже те са единствените вагони у нас , които имат както парно , така и електрическо отопление и можеш да го отопляваш , както в композиция на влак с вагон - отоплител отпред , така и стационарно на гарата , към колонките за електрическо отопление. Подобни като него са вагоните от силистренката група , влаковете Кюстендил - Гюешево и тези , движещи се от Пловдив в посока Свиленград.
Но в нашия случай , това изобщо не може да се отнесе към обединена композиция на 2637 и 4626 , понеже вагоните на последния минават навсякъде през електрифициран участък.
Но в нашия случай , това изобщо не може да се отнесе към обединена композиция на 2637 и 4626 , понеже вагоните на последния минават навсякъде през електрифициран участък.
Браво, много добри предложения, но никой няма да обърне внимание... нали се гледа как влаковете да са празни, а автобусите пълни...stankos написа:По 5-та е нужна радикална промяна , която виждам така :
Пернишкия трамвай се удължава до Радомир .
Всички кюстендилски влаци тръгват от Радомир .
Всички бързи влаци за Кулата през " Пустинята " / ако е необходимо възстановяване на гара Витановци/ , като изключая срещите ,без спиране София- Радомир .
Разбира се предложението е хипотетично и за момента твърде крайно!
Което в крайна сметка би трябвало да доведе до съвсем нов график за движение на влаковете . Приемете , че е рационално и икономически ефективно влаковете от Перник за Кюстендил да тръгват от Радомир. Като същевременно пътническите влакове София- Перник се удължат до Радомир , и да бъдат застъпени от също такива в посока Кулата. Пък бързите наистина да станат бързи в целия участък !
Което в крайна сметка би трябвало да доведе до съвсем нов график за движение на влаковете . Приемете , че е рационално и икономически ефективно влаковете от Перник за Кюстендил да тръгват от Радомир. Като същевременно пътническите влакове София- Перник се удължат до Радомир , и да бъдат застъпени от също такива в посока Кулата. Пък бързите наистина да станат бързи в целия участък !
Не знам до колко може да е оправдано удължаването на "трамваите" до Радомир. Все пак оттам минават всички влакове за Кюстендил, 3 чифта бързи до Кулата, 3 чифта ПВ до Дупница, по 1 БВ и ПВ до Благоевград.
Естествено, ако можеше дизеловите дезира да пътуват само между Радомир и Кюстендил, щеше да е най-добре, но явно има пречки за това.
А бърз влак да мине по шеста линия - абсурд. Знаете ли за колко време ще стига до/от Кулата?
Определено Благоевград има нужда от повече влакове, писал съм го и друг път. Много хора пътуват по работа, за учениците и студентите знаете. Автобуси има на всеки час, а влаковете - или един след друг, или с няколкочасова пауза. Пример - за София от 8:15 до 14:34 няма влак, като това са часове на ПВ. Между бързите дупката е по-голяма - 5622 в 7:59, 5624 в 16:01. Последният, 5610 е в 19:09. Както съм писал вече няколко пъти - 360/1/2/3 могат да помогнат много, само ако се разрешат за вътрешно съобщение и им се добавят наши вагони. С нетърпение очаквам какво ще стане от 2010-та, дали ще отпадне забраната за тези влакове, както беше казал Павел.
Естествено, ако можеше дизеловите дезира да пътуват само между Радомир и Кюстендил, щеше да е най-добре, но явно има пречки за това.
А бърз влак да мине по шеста линия - абсурд. Знаете ли за колко време ще стига до/от Кулата?
Определено Благоевград има нужда от повече влакове, писал съм го и друг път. Много хора пътуват по работа, за учениците и студентите знаете. Автобуси има на всеки час, а влаковете - или един след друг, или с няколкочасова пауза. Пример - за София от 8:15 до 14:34 няма влак, като това са часове на ПВ. Между бързите дупката е по-голяма - 5622 в 7:59, 5624 в 16:01. Последният, 5610 е в 19:09. Както съм писал вече няколко пъти - 360/1/2/3 могат да помогнат много, само ако се разрешат за вътрешно съобщение и им се добавят наши вагони. С нетърпение очаквам какво ще стане от 2010-та, дали ще отпадне забраната за тези влакове, както беше казал Павел.
Администратор
Аз също не съм привърженик на "пустинята" за БВ. Според мен оттам може да се отклонят няколко пътнически влака, които да обслужват спирките в района. Товарното движение и сега си е пренасочено от там. "Трамваите" за/от Перник са сериозен проблем поради малката пропускателна способност на 5-та линия. Решението е много по - просто, отколкото си мислите, но струва пари.bdz46 написа:А знаете ли колко време се пътува през пустинята, че предлагате такива неща?
Изграждане на АБ с проходни сигнали в участъка София - Радомир.
64.19
Администратор
Същата пустиня. А Перник е абсурд да се заобиколи от бърз влак. Пак повторих, за сега ще е така докато се изгради надеждна двойна линия или автоблокировка с проходни сигнали.VESO написа:Хора , коя пустиня визирате? Защото , ако е тази от Разменна през Витановци (както някой предложи по - горе да се открие наново последната гара) , ще е доста интересно.Да заобиколиш Перник е равносилно на безумие.
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:
Информация
Модератори