

Браво, много добри предложения, но никой няма да обърне внимание... нали се гледа как влаковете да са празни, а автобусите пълни...stankos написа:По 5-та е нужна радикална промяна , която виждам така :
Пернишкия трамвай се удължава до Радомир .
Всички кюстендилски влаци тръгват от Радомир .
Всички бързи влаци за Кулата през " Пустинята " / ако е необходимо възстановяване на гара Витановци/ , като изключая срещите ,без спиране София- Радомир .
Аз също не съм привърженик на "пустинята" за БВ. Според мен оттам може да се отклонят няколко пътнически влака, които да обслужват спирките в района. Товарното движение и сега си е пренасочено от там. "Трамваите" за/от Перник са сериозен проблем поради малката пропускателна способност на 5-та линия. Решението е много по - просто, отколкото си мислите, но струва пари.bdz46 написа:А знаете ли колко време се пътува през пустинята, че предлагате такива неща?
Същата пустиня. А Перник е абсурд да се заобиколи от бърз влак. Пак повторих, за сега ще е така докато се изгради надеждна двойна линия или автоблокировка с проходни сигнали.VESO написа:Хора , коя пустиня визирате? Защото , ако е тази от Разменна през Витановци (както някой предложи по - горе да се открие наново последната гара) , ще е доста интересно.Да заобиколиш Перник е равносилно на безумие.