138 би трябвало в момента да е спряна и тя като 141 за ПР. А иначе си беше до 130, тя също беше с нови оси.46 242 написа:Тя и преди(2007) беше за 130, но само с нови оси. Би ли погледнал за 44 138 ?
Техник
Акредитиран фотограф
Администратор
Администратор
Техник
В разписанието, коя машина за кой влак е дадена не отговаря въобще.Nikss написа:Слава богу! В разписанието я бяха написали за 2613, ми аз както забравих да отида на него... добре, че не е била тя. Значи окончателно на 18.10 е изписана от ПР, т.е. това е нанесено на шаблона?
Единствено Длм-Сф. може да ти каже.
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Администратор
Описаните от теб проблеми се дължат на натиска "от горе", машината да бъде изписана, въпреки констатираните точки за допълнителен ремонт. Поради тази причина и въпреки възпротивяването на колегите от бригада "Среден ремонт", машината излиза да пътува. Но до месец ще е оправена напълно, все пак сега по нея се работи на порции и само ако влезе в депо.
64.19
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Администратор
Проблема е в това, че отделните агрегати и възли отнемат много време.
Липсват елементарни неща като например контакти за АТП, кабелни обувки, предпазители, сигнализатори, релета и контактори, боя няма никаква, което също ни забавя. Ръководството на района прави каквото може, но е глас в пустиня.
В заключение - ако трябва и две години ще стоят, това е положението.
Липсват елементарни неща като например контакти за АТП, кабелни обувки, предпазители, сигнализатори, релета и контактори, боя няма никаква, което също ни забавя. Ръководството на района прави каквото може, но е глас в пустиня.
В заключение - ако трябва и две години ще стоят, това е положението.
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Администратор
Амоне, части няма не само при вас. В депо София е същата работа, мизерия до ушите. Но отстрани като се гледа е лесно. Що се касае до подуянското ръководство, Коце Петрунов се мъчи, но се намира Огнян МАрков, който да спъне работата винаги, къде с идиотски нареждания, къде с тотално демотивиране на персонала. А като замразяват ремонтите, как да излязат тези машини? Ще седят. В София вече берем ядове с "Павел" - ремонта пак е замразен! За кой ли път...
64.19
Информация
Модератори