Страница 8 от 13

Публикувано на: Вто Юли 14, 2009 11:27 pm
от dido73
lok45111 написа:Днес същата "хубавица" бе спряна от движение по спирачка и изпратена към депо По с особено мнение и задължително предписание за незабавен ремонт на кран-машинист във 2-ра кабина. Времето за пад на налягането в ГВ не се вписваше в никакви норми - за малко по - малко от минута отиваше цяла атмосфера на 3-то положение. За произшествието е уведомен гл. специалист "Ремонт ТПС" в Дирекция "Локомотиви".
Е що не са сменили кранмашинистя. То кво ли не й смениха, поне да си вземат парите хората. Тя е вдигана за каре и е сменян спирачен контактор. Пускали са некви кабели за тотмана щот е работил на място и то от бая време. Много ремонт е правен за да си я пуснат за По в неработно. Трябвало е веднага като е дошла да се пусне обратно, а не като се извърши толко ремонт, щот ся излиза че това е ГАРАНЦИОНЕН ремонт. Машината е в гаранция, а гаранционния ремонт е извършен в Пд. А ПР е извършен на майната си. Светльо да не духате супата с тоя гаранционен ремонт?! :lol: За гаранционен ремонт паре нема.
В По ще кажат:
- Ми чи тя е в гаранция, шопето да не са я правили! :lol:

Публикувано на: Сря Юли 15, 2009 7:06 pm
от borislaviv
Ми то за подемен ремонт гаранцията май беше 4 месеца. :?

Публикувано на: Нед Авг 09, 2009 7:56 pm
от 44142
Дали почнаха да възтановяват опожарената кабина на 44082?

Публикувано на: Пон Авг 10, 2009 9:11 pm
от Nikss
44 082 е горяла? :shock: А аз се чудя къде се изгуби тъз машина... брех да му се не види... :o

Публикувано на: Пон Авг 10, 2009 9:41 pm
от bdz46
Още преди 1-2 месеца.

Публикувано на: Вто Авг 11, 2009 4:12 pm
от ProFoRManCe
Някой може ли да покаже снимки от състоянието и в момента на 082 :wink:

Публикувано на: Вто Авг 11, 2009 4:14 pm
от Nikss
43-555.2 към днешна дата стои потрошена във Вн. Утре сутрин на 04:00 е писана бригада от Брусарци, която да придружи лок до Мездра за ремонт. :?

Публикувано на: Вто Авг 11, 2009 4:18 pm
от Mario Evstatiev
Nikss написа:44 082 е горяла? :shock: А аз се чудя къде се изгуби тъз машина... брех да му се не види... :o
Ако не се лъжа, 44 082 горя от реактор и май си е в Пловдив. Проблемите през лятото са големи, особено с тия течащи компресори. Маслото олива реактора, той прегрява, запалва маслото и изолацията и става мазало. Но със сигурност задействането на ПГИ е причинило далеч по - големи щети от самия пожар.

Публикувано на: Вто Авг 11, 2009 6:10 pm
от 44142
44082 е спряна за ПР и при кърпежни работи в депо ПО, се запалва 2-ра кабина.

Публикувано на: Вто Авг 11, 2009 6:23 pm
от Mario Evstatiev
44142 написа:44082 е спряна за ПР и при кърпежни работи в депо ПО, се запалва 2-ра кабина.
Ясно. Една ПО машина се беше палила от реактор на 1622, явно е друга. Що се касае до запалването на 082, при заваръчни работи задължително е наличието на заредена с вода кофпомпа :( Сега някой трябва да отнесе кочана...

Публикувано на: Вто Авг 11, 2009 8:08 pm
от Mario Evstatiev
Вчера, както писах по горе, локомотив 45 183.4 на депо Мездра остави влак №7625 поради отказ във веригата за набиране на позиции. Повредата се състоеше в механически устояло реле 351 и неплътен вентил 015-8.

Публикувано на: Вто Авг 11, 2009 8:09 pm
от 44142
Днес я мъдреха отново в депо ПД 45183.

Публикувано на: Вто Авг 11, 2009 8:11 pm
от Mario Evstatiev
44142 написа:Днес я мъдреха отново в депо ПД 45183.
Запознат съм. Жичкаджията е тук озверял и с особено "топли" чувства към депо Мездра. За пътниците от 7625 и групата от 50 човека да не говоря...

Публикувано на: Чет Авг 13, 2009 9:03 pm
от tsolov69
защо локомотивите 45 серия се преостроиват на 44 :?:

Публикувано на: Чет Авг 13, 2009 9:08 pm
от dido73
tsolov69 написа:защо локомотивите 45 серия се преостроиват на 44 :?:
Щот им слагат колоосни редуктори за 130 км/ч.