Е що не са сменили кранмашинистя. То кво ли не й смениха, поне да си вземат парите хората. Тя е вдигана за каре и е сменян спирачен контактор. Пускали са некви кабели за тотмана щот е работил на място и то от бая време. Много ремонт е правен за да си я пуснат за По в неработно. Трябвало е веднага като е дошла да се пусне обратно, а не като се извърши толко ремонт, щот ся излиза че това е ГАРАНЦИОНЕН ремонт. Машината е в гаранция, а гаранционния ремонт е извършен в Пд. А ПР е извършен на майната си. Светльо да не духате супата с тоя гаранционен ремонт?!lok45111 написа:Днес същата "хубавица" бе спряна от движение по спирачка и изпратена към депо По с особено мнение и задължително предписание за незабавен ремонт на кран-машинист във 2-ра кабина. Времето за пад на налягането в ГВ не се вписваше в никакви норми - за малко по - малко от минута отиваше цяла атмосфера на 3-то положение. За произшествието е уведомен гл. специалист "Ремонт ТПС" в Дирекция "Локомотиви".

В По ще кажат:
- Ми чи тя е в гаранция, шопето да не са я правили!
