Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

lok45111 написа:Днес същата "хубавица" бе спряна от движение по спирачка и изпратена към депо По с особено мнение и задължително предписание за незабавен ремонт на кран-машинист във 2-ра кабина. Времето за пад на налягането в ГВ не се вписваше в никакви норми - за малко по - малко от минута отиваше цяла атмосфера на 3-то положение. За произшествието е уведомен гл. специалист "Ремонт ТПС" в Дирекция "Локомотиви".
Е що не са сменили кранмашинистя. То кво ли не й смениха, поне да си вземат парите хората. Тя е вдигана за каре и е сменян спирачен контактор. Пускали са некви кабели за тотмана щот е работил на място и то от бая време. Много ремонт е правен за да си я пуснат за По в неработно. Трябвало е веднага като е дошла да се пусне обратно, а не като се извърши толко ремонт, щот ся излиза че това е ГАРАНЦИОНЕН ремонт. Машината е в гаранция, а гаранционния ремонт е извършен в Пд. А ПР е извършен на майната си. Светльо да не духате супата с тоя гаранционен ремонт?! :lol: За гаранционен ремонт паре нема.
В По ще кажат:
- Ми чи тя е в гаранция, шопето да не са я правили! :lol:
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Ми то за подемен ремонт гаранцията май беше 4 месеца. :?
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Дали почнаха да възтановяват опожарената кабина на 44082?
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

44 082 е горяла? :shock: А аз се чудя къде се изгуби тъз машина... брех да му се не види... :o
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Още преди 1-2 месеца.
Мнения: 144
Регистриран на: Сря Юни 04, 2008 10:43 am
Местоположение: Горна Оряховица
Обратна връзка:

Мнение от ProFoRManCe »

Някой може ли да покаже снимки от състоянието и в момента на 082 :wink:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

43-555.2 към днешна дата стои потрошена във Вн. Утре сутрин на 04:00 е писана бригада от Брусарци, която да придружи лок до Мездра за ремонт. :?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Nikss написа:44 082 е горяла? :shock: А аз се чудя къде се изгуби тъз машина... брех да му се не види... :o
Ако не се лъжа, 44 082 горя от реактор и май си е в Пловдив. Проблемите през лятото са големи, особено с тия течащи компресори. Маслото олива реактора, той прегрява, запалва маслото и изолацията и става мазало. Но със сигурност задействането на ПГИ е причинило далеч по - големи щети от самия пожар.
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

44082 е спряна за ПР и при кърпежни работи в депо ПО, се запалва 2-ра кабина.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44142 написа:44082 е спряна за ПР и при кърпежни работи в депо ПО, се запалва 2-ра кабина.
Ясно. Една ПО машина се беше палила от реактор на 1622, явно е друга. Що се касае до запалването на 082, при заваръчни работи задължително е наличието на заредена с вода кофпомпа :( Сега някой трябва да отнесе кочана...
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Вчера, както писах по горе, локомотив 45 183.4 на депо Мездра остави влак №7625 поради отказ във веригата за набиране на позиции. Повредата се състоеше в механически устояло реле 351 и неплътен вентил 015-8.
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Днес я мъдреха отново в депо ПД 45183.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44142 написа:Днес я мъдреха отново в депо ПД 45183.
Запознат съм. Жичкаджията е тук озверял и с особено "топли" чувства към депо Мездра. За пътниците от 7625 и групата от 50 човека да не говоря...
64.19
Мнения: 54
Регистриран на: Чет Авг 13, 2009 8:58 pm
Местоположение: Mezdra

Мнение от tsolov69 »

защо локомотивите 45 серия се преостроиват на 44 :?:
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

tsolov69 написа:защо локомотивите 45 серия се преостроиват на 44 :?:
Щот им слагат колоосни редуктори за 130 км/ч.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Заключено

Обратно към “Архив "Електрически локомотиви"”

Информация