Страница 8 от 14
Публикувано на: Нед Яну 03, 2010 8:54 pm
от Nikss
554 миналата зима като ходих до депото беше забутана на един от средните коловози в депото, но лятото е изчезнала. Тя и 555 са уникумите от 43-ките в Мездра, предполагам е вкарана да се прави. Тя също трябва да е за ГПР като 543 и според мен хората биха се съгласили да я пуснат нея отколкото някоя Р-ка тъй като всички 45 от мездренската ограда са за СР и КР. Пари както се досещате за такива няма, а дори и да има съмнява ме в Мездра да се напънат тъй като кадърните майстори избягаха.

Най-голяма е загубата на един човек (в момента е в транспортна полиция на гара Мездра) който е изобретил т.нар. "байпас" на спомагателните машини. Вдигаш предпазителя и "джаз".

Сега човека само като чуе машина и се разтреперва. Сами може да предположите какво му е било като е бил на работа.

Та според мен има надежда л-тиви 543, 554 и 555 да тръгнат отново, тъй като са за ГПР, все пак това е най-опростеният така да се каже планов ремонт и най-малко гълтащ средства, а в тази криза всеки спестен лев е ценен. Колкото до Р-ките за най-сериозните ремонти (среден и капитален) задачата е непосилна за мездренци, щом за ПР опряха до Дца, за СР и КР трябва да се дири друга алтернатива. Едвам с ГПР-тата се справят, 159 цяла година я мъчиха (не, че тя беше единствената, но при положение, че за по 25 дни при яко бачкане може да се изкара лок, 340 дни закъснение са бая).
Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 1:57 pm
от Georgi Dimitrov
В тази тема не видях да има инфо. за 44 059. Какво се е случило с този локомотив и защо не е в движение?

Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 2:08 pm
от Mario Evstatiev
Отдавна е катастрофирала и не съществува вече.
44 057
44 058
44 060
44 061
44 062
44 063
44 064*
44 065
44 066
44 067
44 068
44 070
44 071**
44 072
44 073
44 074
44 075
44 076
44 078
44 079***
44 080
44 081
44 082
44 083
44 084****
44 085
44 087
44 088
44 089
44 090
Това е списък на всички машини до №090, които са останали. 059, 069 и 077 ги няма. От 077 май са ползвани части и се е пръкнала 064.
* Възстановена след удар
** Опожарена(съхранява се в депо Варна)
*** Гол кош, намира се в Подуяне
**** Бракувана, коша се намира в Подуяне
Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 2:33 pm
от Georgi Dimitrov
Мерси!

Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 3:48 pm
от 43.309
Добавете 44-060, тя е в движение.
Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 4:00 pm
от bdz46
А 44 084 е бракувана.
Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 4:17 pm
от Mario Evstatiev
Нанесъл съм промените. Що се касае до 43р 059, тя май някъде по Вакарел се е ударила. 44 064 и 44 077 са се ударили и от двете май е направена една - сегашната 44 064.
Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 4:24 pm
от VESO
Значи последно , от номерата на 44-00-ките отсъстват следните:
059 , 069 , 077 , 086 , 104 , 119 , 122 , 124 , 129 и 145.
059 е удряна и бракувана , от 077 е сглобена 064 , 104 сега е 001 , 145 е 002 , за останалите подайте малко инфо , каква е събдата на тези липсващи бройки , оцветени в зелено?
Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 4:27 pm
от 46 242
Имаше един тежък сличай на Вакарел. Маш спира ерката на перона на Вк и отива да си лафи с дежурния. Машината отлепва бавно назад и след изходните стрелки хуква надолу по инерция към Пбк. Някъде 3км след гарата излита в дерето от високата скорост.
Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 4:29 pm
от bdz46
Изпуснатата от Вк за Пбк е 43-40 или нещо такова.
Саморазхлабила директна спирачка.
Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 4:30 pm
от Mario Evstatiev
43р 122 се изръсва по Кръстешкия баир поради изпуснат товарен влак - изтощена автоматична спирачка. Машинистите загиват.
Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 4:32 pm
от VESO
Значи и 122 вече е с ясна съдба , подайте инфо за другите , за да махна "зеленото" от тях.

Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 4:36 pm
от bdz46
Случаят с 43р-122 е заради неосигурена спирачна маса на влака, износени и разрегулирани ЛСС на вагоните, паника и недостатъчна квалификация на локомотивната бригада.
Машината влиза със 120-150 км/ч в отклонението на Плачковци.
Мисля, че 43 302 е на базата на 122.
VESO написа:104 сега е 002 , 145 е 001
Обратното е.
Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 4:43 pm
от 46 242
На Плачковци беше 126 км/час. Бях питал Глъмпера как въобще е възможно жп возило да се задържи на релси в криви под 300м с 125 км/час....!! И той не може да си го обясни..
Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 4:46 pm
от bdz46
Лок 44 имат нисък център на тежеста и са много стабилни в крива.