Страница 70 от 94

Публикувано на: Съб Окт 08, 2011 9:55 am
от Nikss
3 вагончета - 2 второкласни и първокласно. Не мяза вече на бърз влак, а на УКПВ. :evil:
4612 се движи с 4 вагона - взимат вагона за вътрешно съобщение, пристигнал в Сф с 1385 и го подават на Дунава. Почти винаги е първокласен, но се счита за второкласен. :arrow:
Така беше и снощи с 4612 (2 на 2), в 18:07 ч. мина на обратния ПС. :arrow:

Публикувано на: Съб Окт 08, 2011 10:07 am
от Saruman
4641 с 2В и фургон, 4640 с 2В + 1АВ, 3621 с 2В + 1АВ + фургон, 3622 3В + 1АВ + фургон, 40101/194/193/106 с ЕМВ 32 029.1/030.9, другите пътници по 4-та с 2 вагона.

Публикувано на: Съб Окт 08, 2011 10:16 am
от rexkos
Просто е недопустимо 4611 да се движи с 3 вагона! В понеделник не ми се мисли какво ще е, защото когато пролетта беше с 5 вагона, след Мездра имаше и правостоящи! Аджеба, що не намалят съставите на ПВ по 9-та линия с един вагон, за да има къде да се качат хората в бързите влакове? Имам скорошни наблюдения на някои влакове по 9-та, а те са: 40115 - празен, 90106 - празен, 90211 - мнооого празен, 90101 също празен. Как може дузина пътници по 9-та линия да се ширят сами в купетата, а в Дунава мнозина да не могат да намерят място в коридора? :evil:

Публикувано на: Съб Окт 08, 2011 10:30 am
от Vancho
Въртят се и на дългите горски и затова няма как. Впрочем има, но разбира се трябва акъл за тази работа, както и повече вагони, каквито както знаем в момента няма. Та идеята е следната : 40103 тръгва от Р с три вагона, на Ст з откачат единия и 40106 заминава с 2 за ГО. Третия от 40103 отива на другия ден като трети на 40102 който се пълни доста. За 40104 от Ст з третия вагон идва посредством 4647, който вози вагон до Ст з от пристигналия предния ден влак 40104 в Русе. И така за най пълните влакове 40103 40104 40102 винаги ще има поне 3 вагона. Сашо както знаеш, ПВ тата возят масово 47 ци макар че тая ситуация с Дунава май е по добре да има 47 ца отколкото нищо. А то май някои ПВ си отиват за рязане. 40115 и 40105 да се спрат ще е безумие това ще означава последен ПВ от Р надолу 40103 / в 11 ч на обед :shock: /

Публикувано на: Съб Окт 08, 2011 10:32 am
от Saruman
40102 не се пълни колкото 40104, вчера видях и 2-та.

Публикувано на: Съб Окт 08, 2011 10:34 am
от rexkos
Вагона няма, каквото има - това ще пускат. А и между впрочем русенските 47-ци са в доста прилично състояние и не пречи да бъдат включени в състава на Дунава. Важното е да не се тъпчат хората, ако ще и най-долнопробните конски да пускат.

Публикувано на: Съб Окт 08, 2011 10:57 am
от Vancho
Русенски почти няма, всичко вече е ГОлямо :lol: Русе обслужва само 4647, Бургаските вагони, Дунава и 1385 и чат пат някой заблуден по 24 та и 4 та или Варна Шумен/Варна Кардам 2747 :lol:

Публикувано на: Съб Окт 08, 2011 11:16 am
от VESO
Когато на 9-ти септември , видях 9621 да пристига във Варна , от 3-те вагона , русенска беше само първокласната 40-ка.Другите два вагона бяха варненски.

Публикувано на: Съб Окт 08, 2011 11:22 am
от todor plamenov
Ако бяха купили ЕМВ-та 30/31 за Русе, Варна и Горна Оряховица проблема с вагоните нямаше да стои толкова ребром. А сега нито има достатъчно вагони, нито има достатъчно читави 32-ки да заместват композициите.

Публикувано на: Съб Окт 08, 2011 2:06 pm
от VESO
Мнението на Тошко е много правилно и целенасочено.Затова преди малко прегледах обстойно разписанието за Североизточна България и ако се приложи вариантът с доставени още ел. мотриси , които да се зачислят в този район , картинката би била следната: влаковете в направление Варна - Шумен и обратно като 20160/-1/-2/-3/-4/-5/-6/-7 трябва да се обслужват с ел. DESIRO.Към Горна Оряховица , 20153 / 20154 (20174 в неделя) , 26200 / 20150 , както и 20130 / 20137 / 26203 отново трябва да са с DESIRO.По 9-та може да се помисли и за 90101 / 90106 , като мотрисата ще се смени с някоя от варненските (например след пристигането си в Каспичан , да се прикача като втора на 20165 , а 20162 да кара друга за 90106).
При тази цялата схема , ще се освободят по няколко композиции и електрички.Само че всичко това е неприложимо , поне към настоящия момент.

Публикувано на: Съб Окт 08, 2011 4:03 pm
от todor plamenov
Весо, изпуснаха момента, това е истината. С три, максимум четири ЕМВ-та 30/31 -ва серия щяха да покриват графика и някоя гоорноряховска електричка за резерва. Сега напротив, варненци не могат да заделят от техните електрички, защото те покриват изцяло карнобатските влакове и схемата 30260/26202/26201/30261, русенци имат само и единствено вагони за влаковете по девета линия. Самият график е съставен неразумно,20160/20165 виси цял сутрин в Шумен, 90101/90106 с още по-голям престой в Каспичан, електричката от 20131 за 20139 цял ден стърчи в Плевен и това са само част от примерите.

Публикувано на: Съб Окт 08, 2011 5:00 pm
от VESO
Примери за некадърно направени разписания от още по - некадърни хора.

Публикувано на: Нед Окт 09, 2011 2:57 pm
от semafor4o
Днес:

44 111 ---- БВЗР 2640

45 157 ---- БВ 5622

42 150 ---- ПВ 51203 :P

Публикувано на: Нед Окт 09, 2011 8:57 pm
от kgeorgiev
semafor4o написа:Днес:

42 150 ---- ПВ 51203 :P
Нещо да не си сбъркал приятел? :roll: :?:

Публикувано на: Нед Окт 09, 2011 9:20 pm
от VESO
Сигурно става дума за 45150-0.Варненската "подводница" май не е в движение.