Страница 70 от 147
Публикувано на: Сря Ное 03, 2010 6:22 pm
от 46 242
Трябваше да се създаде сериозна технологична база за поддържане на кончарките. 20 от 46 и 10 от 44 щяха да са редовни и годни за 70% от дейността на БДЖ. А сега е пълна трагедия с деповските "ремонти" на старите железа. Добре че са трамвайките, инак просто нямаше да има ПП.
Публикувано на: Сря Ное 03, 2010 6:27 pm
от 42 072.9
Ако ги нямаше табелките "Произведено в Г.ДИМИТРОВ" много работи може би нямаше да са същите. Само ще гадаем.
Важно е настоящето, което не е никак розово, а може би ще доживеем за прословутите жабарски машини.
Публикувано на: Сря Ное 03, 2010 8:17 pm
от Nikss
Каква е причината за запалването на 074?
Що се отнася, до ЖПЗ и табелките на 42 100, смея да твърдя, че ако навремето го нямаше ЖПЗ депата щяха да окапят като круши с големите ремонти на електровозите... просто няма технологична база за извършването им. Обиколил съм почти всички депа и съм видял къде какво може и какво се прави, тъй, че нидейте спори. Резултатът и сега е повече от ясен - ЖПЗ не функционира от 2003 г. ако не се лъжа и виждате колко машини висят в чакане някой ден отново да са на линия.
Що се отнася до 46 и тяхната модернизация в Кончар, аз съм по съгласен да се модернизират 46, отколкото да висят по Карнобат и така да си изгният. Никой нищо не предприема относно тяхното ремонтиране и повторно пускане и затова по-добре "куци" машини, отколкото отменени влакове.

Публикувано на: Чет Ное 04, 2010 7:01 am
от Mario Evstatiev
На 44 074 се е запалил трансформатора, машината е в депо Подуяне, където ще се дири конкретната причина за пламването. На същата тая скоро е сменян кабелаж.
Публикувано на: Пет Ное 05, 2010 2:51 pm
от 44142
44074 се размина с белята. Скапани кабели на хоризонтален вентилатор и побеляло машинно от пожарната инсталация. 44079, 44084 и 44142 вече са бракувани

.
Публикувано на: Пет Ное 05, 2010 3:44 pm
от disell
Публикувано на: Пет Ное 05, 2010 7:13 pm
от 44142
45146 е изписана от ПР и вече печели. Поради страшната криза за лок вероятно ще се отложи боядисването на лок.
Публикувано на: Пет Ное 05, 2010 10:35 pm
от Nikss
Много хубаво са решили. Да си вкарат автомобилите за заводски ремонти, но поради липса на пари и крещяща нужда да ходят на почивки да ги юркат постоянно, но да отложат боядисването.
Що се отнася до бракуваните машини, 142 я водят брак, но кошът й приема органите, тъканите и номера на 161, нейният кош пък отива за скрап. Що се отнася до 079 и 084, вероятно те ще послужат, за да имаме отново 45 152 и 45 156.

Публикувано на: Пон Ное 08, 2010 2:01 pm
от Georgi Dimitrov
За 146 някой не писа ли преди че трябвало да влизя за КР??
Публикувано на: Пон Ное 08, 2010 9:28 pm
от amon
Georgi Dimitrov написа:За 146 някой не писа ли преди че трябвало да влизя за КР??
Е тя таман излезе от ПР, та малко ще почакате

Публикувано на: Вто Ное 09, 2010 12:08 pm
от Georgi Dimitrov
Не, имах впредвид че вместо ПР не трябваше ли да е за КР?
Публикувано на: Нед Ное 14, 2010 6:28 pm
от 44142
44085 са я изтърсили на обръщатела в БС.
Публикувано на: Нед Ное 14, 2010 7:22 pm
от 07
44142 написа:44085 са я изтърсили на обръщатела в БС.
Да не са я обърнали?
Публикувано на: Нед Ное 14, 2010 7:33 pm
от 44142
Изпаднала е с 1 колоос.
Публикувано на: Нед Ное 14, 2010 8:14 pm
от 42 072.9
Той обръщателя си е кофти, има хлабина и все с удар става навлизането в него.