Страница 69 от 102
Публикувано на: Сря Мар 23, 2011 10:21 pm
от driver
нищо интересно убема на работа се е увеличил а лока трябва да е 40-1022
Публикувано на: Чет Мар 24, 2011 10:16 pm
от desiro_94
Информация от днес:
БВ 1625 начело с
43 535
БВ 1627 начело с
44 120
БВ 5692 начело с 44 066
КПВ 13208
06 042 и 06 069 през първи коловоз
44 060 с товарен влак към 11:40 часа
46 231 с товарен влак към 19:45 часа
46 238 изолиран през втори коловоз
За финал 01-23 правеше маневра в депо София и плътно по него се движеше дезиро.
Публикувано на: Пет Мар 25, 2011 8:59 pm
от stani_46001
След доста продължително отсъствие насам, тези дни Булмаркет минават всяка вечер от към Русе и рано сутрин се връщат.
Публикувано на: Съб Мар 26, 2011 10:12 pm
от VESO
Актуална информация от днес , 26-ти март.
01.23 
13208 / 13207.
43535-4 
10121.
44058-6 готвеща се за тов.влак;
44063-6 
1627;
44132-9 
1625;
44185-7 беше забелязана на 8613.
45153-4 
тов.влак , по - известен като "Тръбите";
45166-6 
1621;
45169-0 , закачена на Септември като бутаща на "Тръбите";
45182-3 
7621.
46208-5 на гара Пазарджик с посочен проблем - грееща букса на втора дясна колоос;
46211-9 докара Чайката 3620 в София;
46221-8 
тов.влак , по - известен като "Цимента".
46231-7 
"Диана" 8640;
46242-4 
"Сл.бряг" 8611.
30001-6+30002-4 
10260;
30015-6+30016-4 
10111.
Публикувано на: Съб Мар 26, 2011 10:59 pm
от mitkodiablo
Защо не се отваря Чайката?
Публикувано на: Съб Мар 26, 2011 11:04 pm
от VESO
Не съм подал линк.Само я видях , че влиза на 1-ви коловоз , но бях във фактическа невъзможност да изляза от вагона на 13208 , за да я снимам.
Публикувано на: Съб Мар 26, 2011 11:15 pm
от mitkodiablo
VESO написа:Не съм подал линк.Само я видях , че влиза на 1-ви коловоз , но бях във фактическа невъзможност да изляза от вагона на 13208 , за да я снимам.
ок мерси

а видя ли поне състава?
Публикувано на: Съб Мар 26, 2011 11:22 pm
от svd90
Дианата още ли е с 44-ката,че не успях да различа на снимката ?
Публикувано на: Съб Мар 26, 2011 11:23 pm
от mitkodiablo
svd90 написа:Дианата още ли е с 44-ката,че не успях да различа на снимката ?
да
Публикувано на: Съб Мар 26, 2011 11:40 pm
от Saruman
Тая "чайка" повече никога намя да я ползвам, спира ми на входни, за образци, за незнам си кво. Златица, Челопеч, Анево и уникалното Чеканчево. Във вагона в който бях беше ужасна мизерия. Накрая всичко това и по-скъпо от нормален БВ. Мерси...
Публикувано на: Нед Мар 27, 2011 12:09 am
от mitkodiablo
Saruman написа:Тая "чайка" повече никога намя да я ползвам, спира ми на входни, за образци, за незнам си кво. Златица, Челопеч, Анево и уникалното Чеканчево. Във вагона в който бях беше ужасна мизерия. Накрая всичко това и по-скъпо от нормален БВ. Мерси...
кога си пътувал с нея и какъв и беше състава?
Публикувано на: Нед Мар 27, 2011 12:19 am
от Saruman
Днес 4 второклани 74-ки, и първокласна 50-ка.
Публикувано на: Нед Мар 27, 2011 12:23 am
от desiro_94
Значи излиза, че е имала един + и това е 46 211, която беше начело.

Публикувано на: Нед Мар 27, 2011 11:12 am
от Saruman
Кое и е +-са че е до 80 км/ч ли, не че има къде да развие повече, освен преди Зимница и Дъбово - Тулово.
Публикувано на: Нед Мар 27, 2011 12:25 pm
от VESO
Напротив , 211 е за 130 км/ч , а това , че Чайката е скопена до 100 е отделен въпрос.