Силно впечатление ми направи снимката от катастрофата на Казичене с 46020.Снимките от тази катастрофа са адски дефицитни ,да не казвам ,че въобще липсват.Досега съм виждал една единствена снимка от там и тя беше на някакъв плакат на БЧК. Което ме навежда на мисълта ,ако някой има други снимки от там -нека ги сподели .Благодаря предварително.
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак 

В Казичене се случи и това:plastikat написа:Силно впечатление ми направи снимката от катастрофата на Казичене с 46020.Снимките от тази катастрофа са адски дефицитни ,да не казвам ,че въобще липсват.Досега съм виждал една единствена снимка от там и тя беше на някакъв плакат на БЧК. Което ме навежда на мисълта ,ако някой има други снимки от там -нека ги сподели .Благодаря предварително.

Консумирайте жените с бира и бирата - без жени.


Не , тази катастрофа е от 16-ти Август 2006 г..Plastikat май имаше предвид катастрофата със "Сл.бряг" от 17-ти август 1992 г.
И как почти си съвпадат датите 17.08.1992 г. (същия ден випуск 67-ми се уволнихме от тогавашното ВВТУ и кой с обедните а някой и с нощните влакове поехме към дома а на сутринта ни изненада тази ужасна новина) и 16.08.2006 г.VESO написа:Не , тази катастрофа е от 16-ти Август 2006 г. Plastikat май имаше предвид със "Сл.бряг" от 17-ти август 1992 г.
06.110 в депо София след катастрофата.

Администратор
Възстановеният след удара кош на 46 020.4 гние пред ел. цеха на депо Подуяне напълно ограбен. Преди да закрият ЖПЗ-София беше зад изпитателната станция в очакване на решение на БДЖ да се прави ли или не. Щетите по синята не са били големи. По кръпките си личи къде е удареното място и къде е изправяно.
64.19
Весо, дал съм пример И за друг сблъсък в Казичене, а не че имам предвид описаното от plastikat...VESO написа:Не , тази катастрофа е от 16-ти Август 2006 г..Plastikat май имаше предвид катастрофата със "Сл.бряг" от 17-ти август 1992 г.
Консумирайте жените с бира и бирата - без жени.


Уникални снимки! Браво!
semafor4o написа:http://www.foto.bg/showgallery.php?ppuser=7728&cat=500
Колеги съфорумци,на този адрес съм качил около 600 фотографии,които успях да сканирам набързо през изминалата седмица.Предварително се извинявам за лошото качество на някои от снимките,но до голяма степен това зависеше изцяло от самите материали,които ми попаднаха съвсем ненадейно.Според мен голяма част от фотографиите имат архивна стойност и от тях може да се добие макар и по-бегла представа затова,че родното БДЖ не винаги е било в подобен хаос и безизходица.Сред материалите има и интересни публикации на известни наши експерти.Всички качени в този албум материали са предназначени САМО И ЕДИНСТВЕНО ЗА НАУЧНОПОЗНАВАТЕЛНИ ЦЕЛИ!!! Ако някой реши да ги използва за друго да се сърди на себе си и да носи морална отговорност пред техните автори.Приятно гледане

Много се радвам,че снимките са ви харесали.Още като ми попаднаха осъзнах,че това е рядка възможност да се докосна макар и чрез снимките до едни по-добри за железницата времена.За жалост от колекцията имаше доста липси като от 1991 г. например нямаше нито един брой (!!!),а от други години се е случвало да липсват половината,че и повече броеве.За съжаление от колекцията най-старите броеве бяха от 1980 г.,а най-новите от към 1999 - 2000 г.Получил съм уверение,че ако се намерят по-стари броеве или се попълнят липсите ще бъда информиран своевременно.Лично аз обаче не съм особено голям оптимист затова.В тази връзка нека някои ако случайно има по-стари броеве на списание "Железопътен транспорт" да качи и той някоя снимка по възможност.И още нещо - според мен на корицата на някои от липсващите броеве е възможно да е имало локомотиви от сериите 41.00,41 100,42 100 или някои от юбилейните и затова така "случайно" да са изчезнали.Някой има ли представа дали подобен локомотив е бил корица на списанието през годините? 

Информация
Модератори