Няма софийски първокласни 40-ки в движение, като последните две се движеха на добричката група на 2627/2626 до края на януари, накрая и те изчезнаха. Има само две А 74-ки в движение и това са 005 и 008, всичко останало са 50-ки и 63-ки.
Един вагон, ама пълен! (4627)
От днес - композицията на "Сл.бряг" 8614 - второкласна 74-ка , септемврийска 44-ка , бистрото "ARmz" септемврийска 44-ка и 74-ка "Bm".Аз снимам от инвалидния.
Дианата беше с 3 вагона - второкласна 74-ка , първокласна 63-ка и дряновска 44-ка.
Дианата беше с 3 вагона - второкласна 74-ка , първокласна 63-ка и дряновска 44-ка.
Дианата 8641 днес беше с увеличен състав от 5 вагона , ето я тук.Снимката успях да я направя при неимоверни усилия , тичайки по перона , поради закъснението на 82209 , който по разписание трябва да идва в 18:49 , но пристигна в 18:55 , а 8641 заминава в 18:56.
добре де последния вагон ми се вижда 1-вокласна 63-ка сигурно е изпълнявала ролята на 2-рокласен?
би трябвало зарад почивните дни да са пуснали допълнителни вагони, нали ще се почива цели два работни дни 

Напротив , точно заради почивните дни вагоните трябва да са по - малко , тъй като населеността е минимална.Само в последния почивен ден се увеличава състава , защото големите тълпи от провинцията си отиват в столицата.Конкретно за Дианата е малко неудобно , тъй като тя е ранен влак в посока София , следователно увеличен състав може да има най - много в сряда сутрин.А , за да дойде този увеличен състав в сряда сутрин , във вторник следобяд следва от София да се лангъркат 5 празни вагона - изключително неефективно.
От друга гледна точка трябва да се помисли за 8660 / 8612 , 1672 и 8614 при нас , 2612 и 2614 по 2-ра линия , 3622 по 3-та , 5626 и 5628 по 5-та , 6624 по 6-та , 7623 и 7625 по 7-ма.Ако от БДЖ мислят логично , точно тези влакове във вторник трябва да са с увеличени състави от повече вагони / мотриси.
От друга гледна точка трябва да се помисли за 8660 / 8612 , 1672 и 8614 при нас , 2612 и 2614 по 2-ра линия , 3622 по 3-та , 5626 и 5628 по 5-та , 6624 по 6-та , 7623 и 7625 по 7-ма.Ако от БДЖ мислят логично , точно тези влакове във вторник трябва да са с увеличени състави от повече вагони / мотриси.

7622 редовно си върви със 4 вагона като единия се сече на Брусарци и отива за Лом.А влака си е порядъчно пълен винаги не зависимо кои ден от седмицата е.Вчера /29.04.2012/ 7622 с локомотив 45-182 +4 вагона всичките Ex DB a,7625 бе с 5 вагона /4Ex DB+74 но не съм сигурен дали беше точно 74./и локомотив 44-081semafor4o написа:Колегата Весо е прав. Вчера 7622 беше с 4 вагона ( лок. 44 100 - 3 х ExDB-та и 1 х 74 Б),а в него имаше не повече от 10 - 15 човека.Спокойно можеше да мине според мен и с 3 вагона както на няколко пъти ми се е случвало да пътувам с него

Току-що погледнах разписанието и всъщност явно става въпрос за 2615.С въпросния влак (навярно 2615) се разминахме в Зверино между 14:00 и 14:30 някъде.Освен това същественото в случая е че влака не спря на Зверино,което след кратка справка като,че ли потвърждава за 2615.Иначе влака беше както вече казах - лок. 44 100 - 3 х ExDB-та и 1 х 74 Б. 10000 % съм сигурен за локомотива и състава,защото аз чаках на прелез и целия влак мина пред мене с не особено голяма скорост.
Колкото до 7622,лично съм пътувал поне 2 пъти миналата година с 7622 и той е бил само с 3 вагона! Може да съм бил карък и да съм хващал точно такъв момент,но съм убеден,че са били само 3 вагона,защото и двата пъти съм кибичил прав,което си е нещо нормално за почти всички бързи влакове (без БВЗР),които спират на Своге и Лакатник особено през учебно време 


Информация
Модератори