Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

44142 написа:140 излезна калпава, друга след нея не се задава. Отделно окрадените шини са си вътрешна работа. Аз нямам против никои, но пък и никой не е връзван на сила за БДЖ-то. Заплащането е малко и не го оспорвам но да се приказва за толкова пари толкова работа също не е правилно.
140 влезе студена и в насипно състояние, каквото сме могли сме направили!
Шините не ми е ясно в какъв контекст ги споменаваш?!
За заплащането не си спомням да е отправяна критика - както каза, всеки си има глава на раменете и може сам да решава.
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Защо да ги вземаме тия случайни. Никой не иска да работи по случайни ремонти. Когато нещата опрат до сваляне на изправителна група естествено че ще се прати в подуене. Температурата вън на екипировъчните коловози в Сф не е по-висока от халето в Пд, така че условията са все едни и същи.
Също така забравяш броя на хората на ден - в Пд сте 10 електромонтьори всеки ден, в Сф от ТП са 3-4 не повече, всъщност са само 3-ма. Така че е нормално някои случайни ремонти, които не са поправими вън на полето да се пратят при вас в Пд. Още повече, че сте повече хора сега. Логично нали. Там където има повече хора да поемат част от случайните ремонти. :)
Големите ремонти си текат, но те могат да се проточат във времето съобразно условията и обстоятелствата, т.е. може да си направите планировка на работата.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Така е, прав си. Това, на което исках да обърна внимание е, че да се твърди, че в Пд е рахат е несериозно и това може да е мнение само на някого, който си няма представа от работата в депото сега и си разтяга някакви съчинения разсъждения на свободна тема...
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

bdz46 написа:179 до вечерта беше готова.
Оказа се, че не е била готова, а е изкарана на ТВ. Сега пак е в Пд за кабела.
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

bdz46 написа:
bdz46 написа:179 до вечерта беше готова.
Оказа се, че не е била готова, а е изкарана на ТВ. Сега пак е в Пд за кабела.
Машината е вдигана, кабела сменен, а бригадата която работи по нея, обядва в 16ч. след като замина...
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 5
Регистриран на: Вто Фев 16, 2010 11:44 am
Местоположение: Добрич
Mario Evstatiev написа:За любителите на тези електровози съм подготвил малко образователни клипчета за боравене с уредите по пулта, вдигане на локомотива под напрежение, реверсиране, набиране на позициите и кратък урок по безопасна работа. Клиповете можете да намерите ТУК.
Има ли шанс тези клипчета да се намерят някъде отново, защото в DATA пише,че вече са преместени?
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация