
Здравейте,
Вчера попаднах на ето този интересен документ, от който мисля, че може да се породи интересна дискусия:
http://www.worldbank.bg/WBSITE/EXTERNAL ... 04,00.html
Какво мислите по тази тема, особенно що се касае до не-рентабилните линии и до спада на товарните превози извършени по жп транспорт.
Оказва се, че това не е само български проблем: в цяла европа жп-товарния транспорт намалва обемите си от година на година, но не мога точно да направя анализ на причините.
Голям проблем в България се оказват таксите на НКЖИ, но на запад те не са толкова високи, и пак каргото е в криза...
Вчера попаднах на ето този интересен документ, от който мисля, че може да се породи интересна дискусия:
http://www.worldbank.bg/WBSITE/EXTERNAL ... 04,00.html
Какво мислите по тази тема, особенно що се касае до не-рентабилните линии и до спада на товарните превози извършени по жп транспорт.
Оказва се, че това не е само български проблем: в цяла европа жп-товарния транспорт намалва обемите си от година на година, но не мога точно да направя анализ на причините.
Голям проблем в България се оказват таксите на НКЖИ, но на запад те не са толкова високи, и пак каргото е в криза...
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:

То увеличение може да има, спрямо предходния месец или година, но като цяло жп-транспорта претърпява тенденциялно намаление на превозените количества.
доколкото успях да прочета това е тенденция която се потвърждава в цяла европа, даже и германия. може би единствено изключение е Англия.
Това е нещо което трудно успявам да разбера, с оглед на това, че жп-транспорта излиза сигурно наполовина по евтин!
доколкото успях да прочета това е тенденция която се потвърждава в цяла европа, даже и германия. може би единствено изключение е Англия.
Това е нещо което трудно успявам да разбера, с оглед на това, че жп-транспорта излиза сигурно наполовина по евтин!
Информация
Модератори