Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

46 242 написа:По груба сметка в Кръстец-Дъбово има около 4 км намаления 25 и около 3 км намаления 40. За бърз влак това прави 10-12 мин увеличен обход, а за един дълъг товарен почти 20мин.

По точно най проблемния участък е Борущица-Яворовец.
Мнения: 33
Регистриран на: Пон Май 03, 2010 4:58 pm
Местоположение: София

Мнение от valerko »

Да не ви казвам коооооолко мнооооого е зле между Дяково и Дупница по-точно на около 2-3 км преди Дупница. Надвишение 180мм, релси разминати, несъосни и то на вътрешната релсова нишка, точно преди тунела, ако се изтресе някой влак там ще стане ад в самия тунел. Уведомени са от поддържането дано оправят настава.
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

А какво да кажем за габарите на КМ, клоните на дърветата са на сантиметри от проводника.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Онази вечер в Кулата целия токоснемател беше в клони и листа. На места има дори прогорели дървета.
Интересно ми е на голямата лява крива след спирка Градешница при мостчето какво е показало на измерителя, ако сте стигнали до там де.
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Сигурно е показало "Не преминавай! Опастно за живота!" :D
Мнения: 33
Регистриран на: Пон Май 03, 2010 4:58 pm
Местоположение: София

Мнение от valerko »

Не знам къде е Градешница, ние мерихме от Перник до Дупница и от Дупница до Бобовдол. Ако е в тия отсечки ще видя измерванията.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Сп. Градешница се намира между Кресна и Струмяни.Явно не сте минали оттам. :wink:
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Участъкът Дупница-Бобов дол също е пълен с изненади.
Мнения: 33
Регистриран на: Пон Май 03, 2010 4:58 pm
Местоположение: София

Мнение от valerko »

42 072.9 написа:Участъкът Дупница-Бобов дол също е пълен с изненади.
Мноооого....и там имаше надвишения по 170 мм. Преди тунел 1А имаше много красива зелена покривка по линията, отстрани, абе като зелен тунел без покрив и само едни релси се виждат...красота, ама не остана време да го снимам.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

valerko написа:Да не ви казвам коооооолко мнооооого е зле между Дяково и Дупница по-точно на около 2-3 км преди Дупница. Надвишение 180мм, релси разминати, несъосни и то на вътрешната релсова нишка, точно преди тунела, ако се изтресе някой влак там ще стане ад в самия тунел. Уведомени са от поддържането дано оправят настава.
. Хех, в Европа много малкото и редки отсечки на 180мм надвишение се поддържат с мъка, а в Дяково-Дупница без пари и ремонт са го постигнали :lol: :lol: :lol: На 15-ти трябва да почват ремонта.
Публикувай отговор

Обратно към “Специализирана ЖП техника | Specialized railway equipment”

Информация