Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

С 30-40 км/ч до Дряново.... при прекъсната 4та - яко приключение ще е! Успех!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Заповед вече е издадена, остават някои формалности и машината ще тръгне към завода, където я очакват вече за да се започне реално работата по нея.
64.19
Мнения: 96
Регистриран на: Чет Авг 28, 2008 2:11 pm
Местоположение: България

Мнение от nagi »

Днес имаше телеграма за придвижване на локомотива, но я отмениха :?:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Загряла букса.Имах намерение да отида и да видя машината , но плановете се провалиха.Доколкото разбрах , щели да транспотират локомотичето на вагон - платформа , което означава , че много трудно ще мога да го видя , тъй като ще е в състава на някой от товарните влакове , а те се движат през нощта.Точно на гара Стара Загора (където си правех сметка) ще мине в ранните часове на деня (някъде около 4:30-5:00).
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

nagi написа:Днес имаше телеграма за придвижване на локомотива, но я отмениха :?:
Отменена по наше искане след като се върнахме обратно в Крж поради прегряване на маслото в ХПК - 140 градуса по Целзий и силно грееща 1-ва лява букса.

Локомотивът ще се транспортира с вагон.
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Снимка на локомотива на сп. Широко Поле, от където се върнахме обратно поради технически проблеми, проявили се по път:
Изображение

Когато казах "ЗАГРЯЛО МАСЛО НА ХПК" имах впредвид наистина загряло - обърнете внимание на термометъра до моточасовника:
Изображение

Когато казах, че проби съм правил също го казах искрено - едно от издевателствата беше 12 вагона със сярна киселина по 80 тона всеки, двойна тяга с ОЦК-рското V22, което беше яхнато от Любо:
Изображение

А когато няма локомотивен обръщател, тогава се раждат интересни идеи като тази:
Изображение
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Много добра работа , жалко само , че така се случило.
Обаче като гледам външния вид на локомотивчето се чудя , толкова ли няма някой да го пребоядише? Че цветът му бие към оранжево , но така и не е ясно какъв е.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Машината отива на завод, няма кой да се занимава да боядисва излишно гнили ламарини, след като в завода ще се разкоства и сменя почти цялата тенекия по будката и 1/3 от тази по машинната част. Към момента единственото, което се направи на място беше подготовката да замине и да пътува на самоход. Но буксата и "фойт"-а ни издъниха и пак се върнахме на варианта за пътуване като вагонна пратка. За да нямаме повече главоболия.
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Колегите от http://www.railwaymodeling.com доста сполучливо са представили възстановяването на машината, за което сме им благодарни.

Ето самата статия: http://www.railwaymodeling.com/bgrailwa ... n64.19.htm
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Очаква се следващата седмица в гара Кърджали да пристигне вагон, на който ще бъде натоварен локомотив 64.19 и подкаран най-сетне към Дряново(да се надяваме този път успешно). Фотографите в района да се готвят, защото ще видят нещо нестъпвало по 4-та ЖП линия от Димитровград надолу(визирам вагона).
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Ние ще гледаме да го чакаме на Стара Загора.Там ни е най - удобно.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Вагона-чудовище тръгва утре към Кърджали. На 19-ти най-късно трябва да е в гарата, за да бъде подаден в база "ОЦК" за натоварване на локомотив 64.19 и укрепването му след това. Локомотивът ще бъде превозван със специален влак - един 4 осен платформен предохрана, специалния вагон и на опашката още един 4 осен вагон предохрана. Скорост до 40 км/час - при места със силно намален габарит - до 5 км/час.

Фотографите да се озъртат на 4 :wink:
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Актуално инфо: Вагона е в Пловдив и би трябавло при нормални експлоатационни условия утре да пристигне в Кърджали за да започне товаренето.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Дръж ни в течение кога заминава от Кърджали и в колко часа по разписание се очаква да бъде на Стара Загора.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:Дръж ни в течение кога заминава от Кърджали и в колко часа по разписание се очаква да бъде на Стара Загора.
Стара Загора... забравете. Дг-Симеоновград-Нз-Карнобат...
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Исторически дизелов и електрически подвижен състав | Historic diesel and electrical rolling stock”

Информация