Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Нямаше ли проект за жп линия Берковица-Костинброд с тунел под Петрохан?
Иначе линията Видин-Монтана-Сливница-Радомир-Кулата би била удобна само за товарни и международни пътнически влакове. Гара Сливница може да се свърже с гара Храбърско с жп връзка дълга 6-7 км.
Ако се построи жп линия Берковица-Костинброд, то би било много добре да се помисли да отклонение Костинброд-РП Бригадир, като отклонението да е откъм страна София и евентуална РП Бригадир да се превърне в гара. На според мен по пряко ще е ако влаковете ще минават през Сливница и бъдещото отколение до Храбърско, после да се минава през Разменна и т.н. За товарните и международните влакове от Западна Европа за Гърция може да се помисли и за възстановяването на скоростите по жп линията Разменна-Батановци, известна още като пустинята. Какво ли ще стане с отсечката Мездра-Брусарци ако някой ден това стане реалност?
Иначе линията Видин-Монтана-Сливница-Радомир-Кулата би била удобна само за товарни и международни пътнически влакове. Гара Сливница може да се свърже с гара Храбърско с жп връзка дълга 6-7 км.
Ако се построи жп линия Берковица-Костинброд, то би било много добре да се помисли да отклонение Костинброд-РП Бригадир, като отклонението да е откъм страна София и евентуална РП Бригадир да се превърне в гара. На според мен по пряко ще е ако влаковете ще минават през Сливница и бъдещото отколение до Храбърско, после да се минава през Разменна и т.н. За товарните и международните влакове от Западна Европа за Гърция може да се помисли и за възстановяването на скоростите по жп линията Разменна-Батановци, известна още като пустинята. Какво ли ще стане с отсечката Мездра-Брусарци ако някой ден това стане реалност?


Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Информация
Модератори