
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Акредитиран фотограф
http://www.mtitc.government.bg/upload/d ... 45_167.pdf
В интернет намерих подробен, интересен доклад за пожара на 45.167.
В интернет намерих подробен, интересен доклад за пожара на 45.167.

Според мен така са наредени нещата ,че "вина има,а виновни няма".Но като се замисля май така е по-добре,защото иначе щяха да сложат машинистите на топа на устата.А според мен рибата мирише от главата
Както и да е ,минало-заминало ,важното е,че няма жертви и пострадали ,освен машинистите ,които са преживели голям шок по време на пожара ,а и след него,когато са ги викали разследващите органи да дават показания.

Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак 

Има начин да спреш вентилацията на някоя от групите (а и на двете) без да има индикация за това. При този точно начин е невъзможно да разбереш дали умишлено е спряна, освен ако не си техник, който се е сблъсквал с подобно изпълнение. При високата температура, която е следствие от пожара е невъзможно да се определи точно причината поради която е възникнал огъня, но кондензатора е малко вероятна причина за това!
П.П. Капка трансформаторно масло прави чудеса, ако се намаже където трябва

Но в крайна сметка на този етап е наистина невъзможно да се определи конкретната причина за пожара!!!
П.П. Капка трансформаторно масло прави чудеса, ако се намаже където трябва



Но в крайна сметка на този етап е наистина невъзможно да се определи конкретната причина за пожара!!!
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Информация
Модератори