Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Ако изчакаш малко , има възможност да дойда с 8615 , след което да се видим и да започнем.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Понеже ми си налага пътуване с 8612 няма да мога да те изчакам. Снимки днес също няма да мога да направя (ако в последния момент не ми отпаднат задължениеята ще ида да снимам).
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

http://www.mtitc.government.bg/upload/d ... 45_167.pdf
В интернет намерих подробен, интересен доклад за пожара на 45.167.
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Нещо не ми се връзва тая работа с кондензатора, но все пак инженерите са си инженери :-k :-k
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

44.123 написа:http://www.mtitc.government.bg/upload/docs/Doklad_Pojar_lok______45_167.pdf
В интернет намерих подробен, интересен доклад за пожара на 45.167.
Евала Ванка! Златен си. :wink:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

Според мен така са наредени нещата ,че "вина има,а виновни няма".Но като се замисля май така е по-добре,защото иначе щяха да сложат машинистите на топа на устата.А според мен рибата мирише от главата :wink: Както и да е ,минало-заминало ,важното е,че няма жертви и пострадали ,освен машинистите ,които са преживели голям шок по време на пожара ,а и след него,когато са ги викали разследващите органи да дават показания.
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак :)
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Има начин да спреш вентилацията на някоя от групите (а и на двете) без да има индикация за това. При този точно начин е невъзможно да разбереш дали умишлено е спряна, освен ако не си техник, който се е сблъсквал с подобно изпълнение. При високата температура, която е следствие от пожара е невъзможно да се определи точно причината поради която е възникнал огъня, но кондензатора е малко вероятна причина за това!

П.П. Капка трансформаторно масло прави чудеса, ако се намаже където трябва :D :D :D

Но в крайна сметка на този етап е наистина невъзможно да се определи конкретната причина за пожара!!!
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация