На гара Пирдоп са съкратени 6 човека от компанията. Явно нещата не са розови след навлизането на "DB SHENKER"
Тези хора сега не са ли прехвърлени към "DB SHENKER" както стана при навлизането на БЖК преди 2-3 години , например в гара Разделна част от маневрените бригади се прехвърлиха от БДЖ в БЖК така да се каже автоматично .Petko Ivanov написа:На гара Пирдоп са съкратени 6 човека от компанията. Явно нещата не са розови след навлизането на "DB SHENKER"
"DB SHENKER" ,като модерна компания, увеличава обема на работа без да увеличи пропорционално персонала си. Така хората работят повече, но и получават повечеdisell написа: Тези хора сега не са ли прехвърлени към "DB SHENKER" както стана при навлизането на БЖК преди 2-3 години , например в гара Разделна част от маневрените бригади се прехвърлиха от БДЖ в БЖК така да се каже автоматично .


Напоследък забелязвам доста голяма"Ограда " от локомотиви на БЖК на Разделна.Често по обяд стават близо 5 - 6 броя 87 серия.От маневристи но влаковете пътуващи от и за работа дочувам , че не им оставало много.Някакви си 2 месеца.Мисля дори е закрито помещението на бжк в Русе разпределителна.На къде отива тази компания?


Администратор
Не говорете глупости. Компанията тепърва ще просперира. Освен това има идеи, които ако се реализират, БЖК ще отвее плявата на някои други превозвачи, направени с мръсни пари.Nikss написа:Вероятно на към фалит.Шенкера май ги изяде с парцалите. Освен на Разделна, Юли месец на Пирдоп засякох и аз 5-6 броя 87 и една 52.

Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm

Я кажи ние ли говорим глупости или фактите говорят друго? Все пак ще наблюдаваме случая и прословутите идеи дали ще се реализират.lok45111 написа:Не говорете глупости. Компанията тепърва ще просперира. Освен това има идеи, които ако се реализират, БЖК ще отвее плявата на някои други превозвачи, направени с мръсни пари.Nikss написа:Вероятно на към фалит.Шенкера май ги изяде с парцалите. Освен на Разделна, Юли месец на Пирдоп засякох и аз 5-6 броя 87 и една 52.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!


Администратор
Най-правилно казано. Повечето влакове на БЖК са нощни и с почивки. Ето ти защо в опорните пунктове Повеляново и Пирдоп денем има гарирани локомотиви.gonzo8611 написа:Нищо вярно няма в това. БЖК си карат редовните влакове , че даже имат и някои допълнителни.Машините просто са чакали да поемат поредната товарачка.
И в Повеляново ли има?
Досега съм виждал само на Разделна , като тази гледка е повече от обичайна.

Информация
Модератори