Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Откривам тази тема, силно вбесен от поведението на НК "ЖИ" В продължение на месец, се крадат кабели за АБ в междугарията Белово-Костенец-Ихтиман-Вакарел. Обикновено историята е следната, кражбата става към 2-3ч през нощта, до обяд влаковете закъсняват с образци и неработеща АБ, след обяд я възстановяват и на следващата нощ историята се повтаря. Това продължава вече месец. Днес пак сме на този хал...но лошото е, че АБ все още не е възтсановена.Къде спят дежурните ръководители?, не гледат ли цветосхемните табла?Това на нищо не прилича вече!

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Администратор

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
http://forum.rail-infra.bg/nkforum/nkfo ... thread=536
Моля администратора на форума да направи нещо по въпроса, като проведе разговори с шефове от НК "ЖИ", транспортна полиция и евентуално представители от министерството.Не минава и ден без кражби в участъка Вакарел- Белово. Това ми прилича на целенасочена акция с цел унищожаване на съществуващата АБ с проходни от заинтересовани фирми.
Моля администратора на форума да направи нещо по въпроса, като проведе разговори с шефове от НК "ЖИ", транспортна полиция и евентуално представители от министерството.Не минава и ден без кражби в участъка Вакарел- Белово. Това ми прилича на целенасочена акция с цел унищожаване на съществуващата АБ с проходни от заинтересовани фирми.

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Администратор

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Аз измислих решение на проблема с кражбите. Когато започнат мадернизация на линията София - Септимври - Пловдив, до линията под земята да се изгради тунелче, което да може да се обслужва чрез шахте през 1км. от новия немски модел дето ги слагат по улиците в София със секретни болтове и ще се отварят само от служители на НКЖИ. В тунелчето ще може да се прокарат всички кабели дори оптични и няма до се влиаят и от дъждове, вятър и гръмотевични бури.





Аз тук по 2-ра линия констатирам изчезналите на много места маркучи между лубрикаторите и релсите. Единствено Ку-Мит понеже са затрупани с баласт и не се виждат (трудни са за изравяне) не са окрадени, но Ку-Л е нещо страшно. Едва ли само тук е така. Иначе фактът да се сетя специално за лубрикаторите е преминалата днес изолирана 6-ца (лок 06 108) отиващ посока Лу, а може би и ЗП (да не повярваш, лок от ДМ-Чб), вероятно, за да докара вагони (дали празни или пълни НЕ ЗНАМ), но като видях на изходния 2 зелени се зачудих и докато загрях разбрах, че отива по 22-ра, а там преди голямата крива сложиха лубрикатор, който сега е без маркуч за съжаление. Да не говорим за другите липсващи елементи, при което е опасно движение със 60 км/ч. Само знам, че от потеглянето до стрелките малко след които започва намаление 25 до моста караха с точно 25.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!


Информация
Модератори