Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Откривам тази тема, силно вбесен от поведението на НК "ЖИ" В продължение на месец, се крадат кабели за АБ в междугарията Белово-Костенец-Ихтиман-Вакарел. Обикновено историята е следната, кражбата става към 2-3ч през нощта, до обяд влаковете закъсняват с образци и неработеща АБ, след обяд я възстановяват и на следващата нощ историята се повтаря. Това продължава вече месец. Днес пак сме на този хал...но лошото е, че АБ все още не е възтсановена.Къде спят дежурните ръководители?, не гледат ли цветосхемните табла?Това на нищо не прилича вече!
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Само за миналата нощ са станали 16 кражби !!...
Всичко това неизбежно ще свърши някой ден в насилие и кръв....
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Днес поради откраднати съоръжения и кабели на ОТ и АБ в у-ка Вк-Всо и Их-Ксц, влаковете м/у София и Пловдив закъсняват средно с по 5 мин поради връчване на обр. ІІ-А в гарите Их и Всо.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Така ежедневно беше и на Мусачево и Столник докато двама завършиха в канавката, и нещата кротнаха..
Аватар
gzo
Мнения: 146
Регистриран на: Нед Яну 03, 2010 11:27 am
Местоположение: В. Търново
Аватар

Мнение от gzo »

46 242 написа:Така ежедневно беше и на Мусачево и Столник докато двама завършиха в канавката, и нещата кротнаха..
Когато канавките се препълнят, тогава нещата ще кротнат !
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

http://forum.rail-infra.bg/nkforum/nkfo ... thread=536

Моля администратора на форума да направи нещо по въпроса, като проведе разговори с шефове от НК "ЖИ", транспортна полиция и евентуално представители от министерството.Не минава и ден без кражби в участъка Вакарел- Белово. Това ми прилича на целенасочена акция с цел унищожаване на съществуващата АБ с проходни от заинтересовани фирми.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Ти мислиш че не го знаят ли, че не им е превлечено вниманието ли ?...Изслушват те мълчаливо, повдигат безпомощно рамене с традиционното "ми ние какво да направим"...
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Може да го знаят, но медийте не го знаят, Марио има връзки и това би помогнало за всобщото благо- сигурност и точност на превоза.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Да осведомя, че кражби има вече и по 3-та линия. По тази причина спирахме за образци точно 3 пъти.

Кражба има и на кабели в междугарието ВП-БС, поради което в БС се влиза при затворен входен сигнал.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Явно цената на цветните метали се е покачила понеже тези дни гарите ПДР, ИК и ВУ са обект на кражби от съораженията за осигурителната техника. Няма спасение от тия мангали.
Мнения: 282
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 4:56 pm
Местоположение: Велинград

Мнение от vkakachev »

Аз измислих решение на проблема с кражбите. Когато започнат мадернизация на линията София - Септимври - Пловдив, до линията под земята да се изгради тунелче, което да може да се обслужва чрез шахте през 1км. от новия немски модел дето ги слагат по улиците в София със секретни болтове и ще се отварят само от служители на НКЖИ. В тунелчето ще може да се прокарат всички кабели дори оптични и няма до се влиаят и от дъждове, вятър и гръмотевични бури. :) :thumbleft: :yawinkle:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Аз тук по 2-ра линия констатирам изчезналите на много места маркучи между лубрикаторите и релсите. Единствено Ку-Мит понеже са затрупани с баласт и не се виждат (трудни са за изравяне) не са окрадени, но Ку-Л е нещо страшно. Едва ли само тук е така. Иначе фактът да се сетя специално за лубрикаторите е преминалата днес изолирана 6-ца (лок 06 108) отиващ посока Лу, а може би и ЗП (да не повярваш, лок от ДМ-Чб), вероятно, за да докара вагони (дали празни или пълни НЕ ЗНАМ), но като видях на изходния 2 зелени се зачудих и докато загрях разбрах, че отива по 22-ра, а там преди голямата крива сложиха лубрикатор, който сега е без маркуч за съжаление. Да не говорим за другите липсващи елементи, при което е опасно движение със 60 км/ч. Само знам, че от потеглянето до стрелките малко след които започва намаление 25 до моста караха с точно 25.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 282
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 4:56 pm
Местоположение: Велинград

Мнение от vkakachev »

даже ако маркучите с кабелите са заровени между двете баластни пирамиди на релсите вероятността да бътат изровени ще е невъзможна
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Абе така и така Ку-Л пътя е в лошо състояние можеха там, където са лубрикаторите да понасипят малко, нямаше да излезе златно да насипят на 50-тина места (предполагам са толкова общо лубрикаторите по изброения участък).
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Тъй като темата много се отклони, въпросите по устройство и предназначение на лубрикаторите са преместени ето тук
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Публикувай отговор

Обратно към “Инфраструктура | Railway Infrastructure”

Информация