Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

gonzo8611 написа:
46 242 написа:За 2681/2 ще има малък граждански колектив. Безобразието е тотално. Борбата с администацията е жестока.
Трябва не само за 2681/2682 , а и за 8687/8686 да има натиск , защото само 8627 не стига . Гледам още от сега се пръска по шевовете ,а те първа ще започва сезона и жегите :idea: :arrow:
За 8686/7 не съм съгласен, по скоро са необходими още 5-6 вагона за 8626/7, няма нужда от друг влак... Преди години се назначаваше втори влак защото вагоните ставаха много за 1 машина, а и трудно щеше да се събира в гарите.......
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Вагоните ще станат 12 и ще има пак зор ...
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Добре де защо да е непосилно за една машина, след като 383 се движеше с 15 + вагона и една машина му стигаше. А от тия 15 немалка част бяха руски, които както знаем тежат доста повече от нашите. Ха сега де :roll:
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Защото по 1-ва линия има продължителни наклони по 25 и кусур промила.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

42 072.9 написа:Вагоните ще станат 12 и ще има пак зор ...
Ще се пишат за 46та серия, или като едно време ще ги чака помощна на Белово...
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Нищо не пречи влакът в определен участък да е с двойна тяга и няма да има проблеми.Ще изглежда приблизително така , само където вагоните ще са повече.Нещо от порядъка 12-13 , от които 4 спални и няма да има проблеми.И аз мисля , че на този етап не е нужно пускането на извънреден влак , а и вагоните , които ще бъдат предназначени за него , спокойно могат да се пуснат на редовния.
Мнения: 107
Регистриран на: Пет Юни 04, 2010 7:44 pm
Местоположение: България

Мнение от EuroSprinter »

До 13 вагона са норма бързите влакове за 1 р-ка за Немирово и Вакарел :wink:
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Щото по четвърта хич няма подобни наклони :roll:
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

В участъка Русе-Горна няма.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Едно е да катериме 25/1000 със 100км/ч друго е с 50км/ч.
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

С последното мнение съм съгласен, но как тогава е възможно катерене с такава скорост при такъв наклон. Е, то ясно че става дума за съвсем различни региони и профили на пътя и т.н., но все пак ми е малко странно.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Vancho написа:С последното мнение съм съгласен, но как тогава е възможно катерене с такава скорост при такъв наклон. Е, то ясно че става дума за съвсем различни региони и профили на пътя и т.н., но все пак ми е малко странно.
Няма такъв филм "Едно е да катериме 25/1000 със 100км/ч друго е с 50км/ч" при такива ръководящи нагорнища разписанието се прави спрямо масата на влака и техническата(продължителната или разчетната -както сте я чували ) скорост на локомотива т.е. дори и да е 100 км/ч междугарието ако техн.скорост на локомотива е 60 км/ч и влакът е норма за този участък разписанието ще е за обход при 60 а не при 100 км/ч , ти така или иначе не можеш да вдигнеш над техн.скорост с норма влак.
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

43.309 написа:В участъка Русе-Горна няма.
Хич няма. Според предписанието за меродавните наклони по тяга - документ ПЛС 509/96 в сила от 01.03.1996г.
За участъка Русе-Търново: http://photos.streamphoto.ru/5/7/2/5e9f ... 770275.jpg
За участъка София-Пловдив: http://photos.streamphoto.ru/1/7/4/22b4 ... e7e471.jpg
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Изображение
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

С 50км/ч ще се окесиш по-лесно от колкото със 100км/ч това исках да кажа....всеки е правил ленти в ПЖИ-то. А и знаеме 8627/6 с каква тяга се задвижва, едни 13 вагона ще създадат стабилно съпротивление.
И какво излиза за да не боли главата - 8687/6.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Оная вечер 8627 беше с 8 вагона и от Ихтиман едва тръгна!
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация