
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
05.03.10, Благоевград
БВ 5621 начело с 45 166, пристигна в 10:29, замина в 10:42, т.е. 2 мин преди време по моя часовник. Този на гарата е с 2 минути напред, специално проверих и съм сигурен.
07 068 маневрираше с вагони за скрап през кантара и ги добавяше към композицията празни цистерни.
МБВ 360/1/2/3 и 462 не се движат днес, заради стачка в Гърция, a 463 е бил само до Кулата и се е върнал със състава си като 462 до София.
БВ 5621 начело с 45 166, пристигна в 10:29, замина в 10:42, т.е. 2 мин преди време по моя часовник. Този на гарата е с 2 минути напред, специално проверих и съм сигурен.

07 068 маневрираше с вагони за скрап през кантара и ги добавяше към композицията празни цистерни.
МБВ 360/1/2/3 и 462 не се движат днес, заради стачка в Гърция, a 463 е бил само до Кулата и се е върнал със състава си като 462 до София.
Тази сутрин, гара София:
КПВ 10203 с лок. 45 166; Кб 6.26-6.28 ч. Сф 6.51 ч.
МБВ 361 към 6.55 часа беше композиран на 5-ти коловоз начело с лок. 44 144, но впоследствие се оказа че на гръцка територия има стачни действия и влакът не замина от гара София.
БВ 5621 с лок. 45 166 (най-вероятно със същата дупнишка бригада от влак 10203)
ПВ 10121 с лок. 45 192
БВ 7620 с лок. 45 160; замина в 7.15 ч.
КПВ 50260 с лок. 46 205 и лок. 46 234; пристигна в 7.10 ч.
КПВ 50250 с лок. 44 087; пристигна в 8.17 ч.
БВ 1621 с лок. 44 134; замина в 8.30 ч.








..
Последно промяна от gonzo8611 на Чет Мар 18, 2010 2:30 pm, променено общо 1 път.

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
..
Последно промяна от gonzo8611 на Чет Мар 18, 2010 2:30 pm, променено общо 1 път.

Администратор
..
Последно промяна от gonzo8611 на Чет Мар 18, 2010 2:31 pm, променено общо 2 пъти.

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
[quote="gonzo8611"]Инфо от днешното ми кошмарно дежурство. 08.03.2010 Влака беше +14 до Ямбол. Там при заминаване се появи проблем с единия пантограф (замръзнал). Машиниста поиска да се изключи тока , за да се качи на локомотива и да оправи проблема. Но "умните" диспечари казаха влака да върви така. Влака доиде до Стралджа , където при спирането свалиха и другия пантограф и после не можеше да се вдигне. Тук вече нямаше мърдане и изключихме тока и машинистите се качиха на лока (не знаех ,че имало люк за излизане на покрива на машината) и с чукове махнаха леда и вдигаха пантографите с ръце .
След като оправиха и двата токоснимателя влака замина , "само" с 51 минути. Машинистите ме изкефиха заради големия си професионализъм при невероятната снежна буря днес
Това на истина си е героиство и показан професионаллизъм
След като оправиха и двата токоснимателя влака замина , "само" с 51 минути. Машинистите ме изкефиха заради големия си професионализъм при невероятната снежна буря днес
Това на истина си е героиство и показан професионаллизъм
skype:jokera_152
найстина е бил кошмарен ден, а и неприятно от страна на локомотивната бригада, дано да няма често такива ужасни микове
Информация
Модератори