Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:Ок :?
Точко е прав amon. Има я тая особеност. Пакет "А" на ключа за управление е всъщност кабелна рейка "В", а пакет "В" на ключа е "А" кабелна рейка. Аз първоначално също се бърках с индексирането на пакетите, но монтажната схема показа друго.
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

На SO нищо му няма. Имаше изгорял 25А предпазител на ЗУ и неработещи вентилаторчета на ЗУ. Отделно 10 протекли шпинтона, 2 протекли редуктора, шум в 1-ви редуктор под товар, липса на ревизионна пробка на 2-ри редуктор, протекли централни болтове, неосигурени от саморазвиване болтове на конзолите на ТД, скъсани уплътнения на ревизионните капаци на 1-ви ТД, разбити втулки на амортисьори, болт на дистанционен вал пред изпадане, пропуск на въздух от холендер на СЦ, задействащо реле В10 на 221, скъсани мехове на реостатни вентилатори, негодни стъклочистачки, неработещи и скъсани стъклонагреватели, непоносимо шумни и слаби калорифери, неплътни врати на втора кабина, строшени капаци на ръчните спирачки, нерегулирани пяс. тръби, неработещо осветление на мех. част, несветещи 7 бр. осветителни тела в машинното, липсващи плафониери в кабините и други козметики.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

lok43r написа:На SO нищо му няма. Имаше изгорял 25А предпазител на ЗУ и неработещи вентилаторчета на ЗУ. Отделно 10 протекли шпинтона, 2 протекли редуктора, шум в 1-ви редуктор под товар, липса на ревизионна пробка на 2-ри редуктор, протекли централни болтове, неосигурени от саморазвиване болтове на конзолите на ТД, скъсани уплътнения на ревизионните капаци на 1-ви ТД, разбити втулки на амортисьори, болт на дистанционен вал пред изпадане, пропуск на въздух от холендер на СЦ, задействащо реле В10 на 221, скъсани мехове на реостатни вентилатори, негодни стъклочистачки, неработещи и скъсани стъклонагреватели, непоносимо шумни и слаби калорифери, неплътни врати на втора кабина, строшени капаци на ръчните спирачки, нерегулирани пяс. тръби, неработещо осветление на мех. част, несветещи 7 бр. осветителни тела в машинното, липсващи плафониери в кабините и други козметики.
Демек някой си е оставил ръчичките! Язък им за самочувствието на дупничанци. Като им гледам майсторлъка, да хванат да се скриват някъде, че правят за резил цялата железница. Аман от некадърно свършена работа.

Интересно ми е кранмашинистите стават ли за нещо?
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

lok43r написа:На SO нищо му няма. Имаше изгорял 25А предпазител на ЗУ и неработещи вентилаторчета на ЗУ. Отделно 10 протекли шпинтона, 2 протекли редуктора, шум в 1-ви редуктор под товар, липса на ревизионна пробка на 2-ри редуктор, протекли централни болтове, неосигурени от саморазвиване болтове на конзолите на ТД, скъсани уплътнения на ревизионните капаци на 1-ви ТД, разбити втулки на амортисьори, болт на дистанционен вал пред изпадане, пропуск на въздух от холендер на СЦ, задействащо реле В10 на 221, скъсани мехове на реостатни вентилатори, негодни стъклочистачки, неработещи и скъсани стъклонагреватели, непоносимо шумни и слаби калорифери, неплътни врати на втора кабина, строшени капаци на ръчните спирачки, нерегулирани пяс. тръби, неработещо осветление на мех. част, несветещи 7 бр. осветителни тела в машинното, липсващи плафониери в кабините и други козметики.
Т.е. не виждам на този локомотив да е правен въобще някакъв ремонт :shock: .
SO-то онзи ден го разгледах след като го свалиха и гледката беше трагична (нищо му няма здраво :lol: ).
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

Добри са кранмашинистите. Явно SO е сменено.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

lok43r написа:Добри са кранмашинистите.

Едно нещо да и е добре на тая машина. Явно крановете не са правени в Дца или просто не са пипани.
lok43r написа:Явно SO е сменено.
Със сигурносте сменяно.
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

Хубавото е че е с нови пружини и возията е много добра. Компресорите също ми направиха добро впечатление със сменени чисто нови гарнитури и добър дебит.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Чета темата и ми идват тежки и неприлични слова в устата..На това "ремонт" му се вика..
Добре че поне са сложили нови оси на 44 074.За сигурност,не за скорост.Сф имат предостатъчно лок 130.
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Приемчика, който я е изписал е за затвора :evil: .
Така като гледам надали се е качвал на нея даже - просто да се изпише в това състояние е невъзможно. Никой не би го направил.
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

SO1 на 44-074 го сменихме на 30-ти в събота. Старото не беше добре. Обаче шпилките на които се слага SO1 на 44-074 превъртат и едва ли ще изкара дълго. Когато се прави такъв ремонт се сваля ЗУ и се притягат шпилките, при нужда се заменят. За съжаление това със сигурност не е направено. Сега вече е невъзможно да се направи защото няма физически достъп до контрагайките затягащи шпилките на SO1.
Това си беше за рекламация, но г-н Сребрев изрично бе забранил на г-н Михалков да споменава думата рекламация, с идеята, че сме едно депо с Дца и ние в Пд сме длъжни да отстраняваме всички осирации на Дца.
Ако е така би трябвало 44-076 да отиде в Дца за довършване на нашите осирации. Така де - нали сме едно. :lol:
При това положение съм съгласен ние да бришеме осраното по 44-074, те да бришат осраното по 44-076.
Обаче едва ли ще стане така. :cry: Ние ще си бришеме и техното и нашето.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

A със ЗУ на 44 100 какво направихте?
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

lok43r написа:A със ЗУ на 44 100 какво направихте?
На 29-ти и 30-ти не е идвала 44-100. На 31 и 01 съм почивка. :? Баш ме брига у дома какво е станало със ЗУ. :lol: Може да я докарате пред блока у назе да я прегледам. :lol:
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

В ДЦА могат само да боядисват. Ел схемите не са им силната част и можеби за това всичките им 45 са с подклинени релета у3 което не е добре за 45 серия.
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

dido73 написа:
lok43r написа:A със ЗУ на 44 100 какво направихте?
На 29-ти и 30-ти не е идвала 44-100. На 31 и 01 съм почивка. :? Баш ме брига у дома какво е станало със ЗУ. :lol: Може да я докарате пред блока у назе да я прегледам. :lol:
Дойде на 31 за вдигане - дявол знае за какво.
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

Редуктор
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация