Точко е прав amon. Има я тая особеност. Пакет "А" на ключа за управление е всъщност кабелна рейка "В", а пакет "В" на ключа е "А" кабелна рейка. Аз първоначално също се бърках с индексирането на пакетите, но монтажната схема показа друго.bdz46 написа:Ок

Администратор

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
На SO нищо му няма. Имаше изгорял 25А предпазител на ЗУ и неработещи вентилаторчета на ЗУ. Отделно 10 протекли шпинтона, 2 протекли редуктора, шум в 1-ви редуктор под товар, липса на ревизионна пробка на 2-ри редуктор, протекли централни болтове, неосигурени от саморазвиване болтове на конзолите на ТД, скъсани уплътнения на ревизионните капаци на 1-ви ТД, разбити втулки на амортисьори, болт на дистанционен вал пред изпадане, пропуск на въздух от холендер на СЦ, задействащо реле В10 на 221, скъсани мехове на реостатни вентилатори, негодни стъклочистачки, неработещи и скъсани стъклонагреватели, непоносимо шумни и слаби калорифери, неплътни врати на втора кабина, строшени капаци на ръчните спирачки, нерегулирани пяс. тръби, неработещо осветление на мех. част, несветещи 7 бр. осветителни тела в машинното, липсващи плафониери в кабините и други козметики.

Администратор
Демек някой си е оставил ръчичките! Язък им за самочувствието на дупничанци. Като им гледам майсторлъка, да хванат да се скриват някъде, че правят за резил цялата железница. Аман от некадърно свършена работа.lok43r написа:На SO нищо му няма. Имаше изгорял 25А предпазител на ЗУ и неработещи вентилаторчета на ЗУ. Отделно 10 протекли шпинтона, 2 протекли редуктора, шум в 1-ви редуктор под товар, липса на ревизионна пробка на 2-ри редуктор, протекли централни болтове, неосигурени от саморазвиване болтове на конзолите на ТД, скъсани уплътнения на ревизионните капаци на 1-ви ТД, разбити втулки на амортисьори, болт на дистанционен вал пред изпадане, пропуск на въздух от холендер на СЦ, задействащо реле В10 на 221, скъсани мехове на реостатни вентилатори, негодни стъклочистачки, неработещи и скъсани стъклонагреватели, непоносимо шумни и слаби калорифери, неплътни врати на втора кабина, строшени капаци на ръчните спирачки, нерегулирани пяс. тръби, неработещо осветление на мех. част, несветещи 7 бр. осветителни тела в машинното, липсващи плафониери в кабините и други козметики.
Интересно ми е кранмашинистите стават ли за нещо?
Т.е. не виждам на този локомотив да е правен въобще някакъв ремонтlok43r написа:На SO нищо му няма. Имаше изгорял 25А предпазител на ЗУ и неработещи вентилаторчета на ЗУ. Отделно 10 протекли шпинтона, 2 протекли редуктора, шум в 1-ви редуктор под товар, липса на ревизионна пробка на 2-ри редуктор, протекли централни болтове, неосигурени от саморазвиване болтове на конзолите на ТД, скъсани уплътнения на ревизионните капаци на 1-ви ТД, разбити втулки на амортисьори, болт на дистанционен вал пред изпадане, пропуск на въздух от холендер на СЦ, задействащо реле В10 на 221, скъсани мехове на реостатни вентилатори, негодни стъклочистачки, неработещи и скъсани стъклонагреватели, непоносимо шумни и слаби калорифери, неплътни врати на втора кабина, строшени капаци на ръчните спирачки, нерегулирани пяс. тръби, неработещо осветление на мех. част, несветещи 7 бр. осветителни тела в машинното, липсващи плафониери в кабините и други козметики.

SO-то онзи ден го разгледах след като го свалиха и гледката беше трагична (нищо му няма здраво

ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Администратор

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

SO1 на 44-074 го сменихме на 30-ти в събота. Старото не беше добре. Обаче шпилките на които се слага SO1 на 44-074 превъртат и едва ли ще изкара дълго. Когато се прави такъв ремонт се сваля ЗУ и се притягат шпилките, при нужда се заменят. За съжаление това със сигурност не е направено. Сега вече е невъзможно да се направи защото няма физически достъп до контрагайките затягащи шпилките на SO1.
Това си беше за рекламация, но г-н Сребрев изрично бе забранил на г-н Михалков да споменава думата рекламация, с идеята, че сме едно депо с Дца и ние в Пд сме длъжни да отстраняваме всички осирации на Дца.
Ако е така би трябвало 44-076 да отиде в Дца за довършване на нашите осирации. Така де - нали сме едно.
При това положение съм съгласен ние да бришеме осраното по 44-074, те да бришат осраното по 44-076.
Обаче едва ли ще стане така.
Ние ще си бришеме и техното и нашето.
Това си беше за рекламация, но г-н Сребрев изрично бе забранил на г-н Михалков да споменава думата рекламация, с идеята, че сме едно депо с Дца и ние в Пд сме длъжни да отстраняваме всички осирации на Дца.
Ако е така би трябвало 44-076 да отиде в Дца за довършване на нашите осирации. Така де - нали сме едно.

При това положение съм съгласен ние да бришеме осраното по 44-074, те да бришат осраното по 44-076.
Обаче едва ли ще стане така.

Последно промяна от dido73 на Пон Фев 01, 2010 5:35 pm, променено общо 2 пъти.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

На 29-ти и 30-ти не е идвала 44-100. На 31 и 01 съм почивка.lok43r написа:A със ЗУ на 44 100 какво направихте?




«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Дойде на 31 за вдигане - дявол знае за какво.dido73 написа:На 29-ти и 30-ти не е идвала 44-100. На 31 и 01 съм почивка.lok43r написа:A със ЗУ на 44 100 какво направихте?Баш ме брига у дома какво е станало със ЗУ.
Може да я докарате пред блока у назе да я прегледам.
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Информация
Модератори