

Изключително ценна снимка - рядко може да се намери такъв перфектен поглед към рамата на цистерните.44142 написа:250 тонния кран в действие
http://lok45.hit.bg/123.JPG
По принцип вие трейнспотърите трябва да знаете, че за нас моделистите е най-трудно да се намерят снимки именно с такъв ракурс, както и снимки на подвижен състав гледан от горе...
Май никой не се сеща да снима например от мост с преминаващ от долу влак, а беспорно си трябват снимки и на покривите на локомотивите поне!




Що не си казал бре почти всяка седмица сме на Подуене разпределеителна... там има идеални условия за сниманеpach написа:Изключително ценна снимка - рядко може да се намери такъв перфектен поглед към рамата на цистерните.44142 написа:250 тонния кран в действие
http://lok45.hit.bg/123.JPG
По принцип вие трейнспотърите трябва да знаете, че за нас моделистите е най-трудно да се намерят снимки именно с такъв ракурс, както и снимки на подвижен състав гледан от горе...
Май никой не се сеща да снима например от мост с преминаващ от долу влак, а беспорно си трябват снимки и на покривите на локомотивите поне!
![]()
![]()


Ами ето , сега казвам!
Впрочем един руснак преди години се оплакваше по същият повод - правеше модел на техен си руски локомотив и в продължение на шест месеца си набавил всичко, от чертежите до снимките, в пълни подробности, едва ли не, на всеки детайл отделно, но за негов ужас не могъл да намери никъде в мрежата снимка на покрива за въпросната машина.
Пък тя вече била бракувана , както и посестримите и , при това последната се намирала в другия край на Русия, та никакви шансове за нови фотосесии...
Чак след още шест месеца , след като "ревал и плакал" по свои и чужди форуми, се сдобил със заветната снимка ...от един французин/турист, който при едно от посещенията си в Русия, снимал катастрофирал такъв локомотив, който бил "полегнал" на борд след катастрофата и така "услужливо дал" да му снимат покрива в подробности!
Та руснака беше открил, че по света и у тях (нас) рядко някой се сещал да снима от въпросният ракурс, какъвто и да е подвижен състав.
Такива ми ви работи...




Впрочем един руснак преди години се оплакваше по същият повод - правеше модел на техен си руски локомотив и в продължение на шест месеца си набавил всичко, от чертежите до снимките, в пълни подробности, едва ли не, на всеки детайл отделно, но за негов ужас не могъл да намери никъде в мрежата снимка на покрива за въпросната машина.
Пък тя вече била бракувана , както и посестримите и , при това последната се намирала в другия край на Русия, та никакви шансове за нови фотосесии...
Чак след още шест месеца , след като "ревал и плакал" по свои и чужди форуми, се сдобил със заветната снимка ...от един французин/турист, който при едно от посещенията си в Русия, снимал катастрофирал такъв локомотив, който бил "полегнал" на борд след катастрофата и така "услужливо дал" да му снимат покрива в подробности!
Та руснака беше открил, че по света и у тях (нас) рядко някой се сещал да снима от въпросният ракурс, какъвто и да е подвижен състав.
Такива ми ви работи...








Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Последно промяна от Labros на Нед Окт 17, 2010 10:47 pm, променено общо 1 път.


Глобален модератор
VESO написа:А на тази снимка попаднах в Интернет:
Вижда се кранът в състава на възстановителния влак , излизащ от тунела.
Положението е абсурдно заради жигулито начело на възстановителния влак, което, за да може кранът да свърши някаква работа, трябва да хвръкне като пиле във въздуха. И защото не е могло да излети е трябвало влакът да са върне обратно в Курило, и пак на Владо Тричков вече без него.VESO написа:За това , че има два локомотива - отпред и отзад ли? Ако има и друго абсурдно , кое е то , че гледам и не мога да се сетя?bdz46 написа:На снимката възстановителния влак е хванат в много абсурдно положение.![]()
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Информация
Модератори