Аватар
TGV
Мнения: 12
Регистриран на: Вто Май 09, 2006 6:33 pm
Аватар
Кой къде е най-бърз?

Мнение от TGV »

Според вас кои са най-бързите локомотиви в БГ и кои са най-скоростните отсечки? (т.е. с какви максимални скорости)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Най - високата скорост, постигана в БДЖ е 187 км/час с електрически локомотив серия 46. Машината е била 46 123.6, а постижението е направено в участъка Звъничево - Пазарджик с експериментален влак, включващ два пътнически вагона за товар и една лаборатория за тягово - спирачни изпитания. Има и дурги рекорди - с 44 145 са вдигани приблизително 160 км/ч на проби след Заводски ремонт, с друга машина от серия 44 са вдигали 150 км/ч. Официалната допустима скорост за движение на влакове с пътници в БДЖ е 130 км/ч, а максималната скорост за товарни превози е 80 км/ч.
64.19
Мнения: 33
Регистриран на: Пон Яну 30, 2006 11:11 am
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от ozzy »

Според мен лично понятията бързина и скорост не са характерни за ЖП транспорта у нас. Инфраструктурата е трагична, при локомотивите положението е подобно.
Иначе за най-бърз локомотив в България гласувам за 46100
Изображение
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Съгласен съм за инфраструктурата. В момента в България има много малко места, където влакът може да се движи с над 100 км/ч, като повечето от тях са по 2-ра жп. линия в участъка от сп. Ослен до гара Поликраище.
64.19
Аватар
TGV
Мнения: 12
Регистриран на: Вто Май 09, 2006 6:33 pm
Аватар

Мнение от TGV »

lok45111 написа:участъка от сп. Ослен до гара Поликраище.
Къде е това?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

След гара Мездра в посока Горна Оряховица. Когато пътуваш с влак за Плевен, Горна Оряховица, Попово, Шумен и Варна :lol:
64.19
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Разбрах, че отсечката ГО-Стражица ще бъде ремонтирана и пусната със 100км/час. Дано това да се случи, защото инфрата е плачевна.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Да, за този участъкима много лоши участъци, където пътят е толкова разбит, че ако си в електровоза ще ти изпаднат бъбреците. Да не говориме, че компенсатора напъва да влезне в кабината, когато удари на лош настав...
64.19
Аватар
TGV
Мнения: 12
Регистриран на: Вто Май 09, 2006 6:33 pm
Аватар

Мнение от TGV »

Имах някаква представа, че между Пловдив и Белово линията е проектирана за 160 км/ч.
Добре де, тия немските дизелаци, дето ги купи дребосъка с шантавите идеи пак ли не могат да движат бързо?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

ДМВ серия 10 "Дезиро - класик" са с максимална скорост 120 км/ч и са предназначени за къси регионални превози с времепътуване до 1 час по неелектрифицирани жп. линии. ДМВ са проектирани за такъв вид пътувания и ниски скорости на движение. В Европа масово се използват за околоградски превози, там където не може да се монтира контактна мрежа.
64.19
Аватар
TGV
Мнения: 12
Регистриран на: Вто Май 09, 2006 6:33 pm
Аватар

Мнение от TGV »

Ех, тоя човек вместо 2 дизелови трамвая да беше купил един локомотив.
Готино е да се пътува с влак, ама не и БГ. :roll:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

За това си прав до някъде. Въпреки, че БДЖ постоянно говори за обновяване на парка си, реално нищо особено не се прави по въпроса, да не говориме, че железният път и старият подвижен състав не стават за скорости, по - високи от 130 км/ч. Въпреки, че беше приета "Национална транспортна стратегия", по нея нищо особено не се прави освен да се разтаягат ластици...
64.19
Аватар
TGV
Мнения: 12
Регистриран на: Вто Май 09, 2006 6:33 pm
Аватар

Мнение от TGV »

Остава и ние да разтягаме ластици.
По проект ИСПА на ЕС трябваше до 2007 г. да се пригодят за конструктивна скорост 160 км/ч 2 трасета: цялата линия София-Кулата (еди-кой си м/нар. коридор за Гърция) и участъка Пловдив-Свиленград (+ удвояване на цялата отсечка и електрификация до границата) - 4-ти коридор за Турция.
Кажете какво е направено, защото парите са усвоени, пък не съм чул да има нещо ново.

Btw, това "конструктивна скорост" за жп линия какво ще рече? Макс. ли?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

По първите два въпроса - НИЩО :evil: Парите обаче ги няма :dontknow:

А по последния въпрос - конструктивна скорост на жп. линия или подвижен жп. състав представлява скорост, за която е проектиран съответният вид съоръжение да се експлоатира. Конструктивната скорост е и максимално допустима.
64.19
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Нека се изясни как да се гледа на въпроса,най-бързите локомотиви идвали в БГ,или доставяни в БГ?
А иначе паричките са се загубили по трасето докато стигнат до оправяне на инфраструктурата не е останала и стотинка :violent1:
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация