Мнения: 12
Регистриран на: Вто Май 09, 2006 6:33 pm
Според вас кои са най-бързите локомотиви в БГ и кои са най-скоростните отсечки? (т.е. с какви максимални скорости)

Администратор
Най - високата скорост, постигана в БДЖ е 187 км/час с електрически локомотив серия 46. Машината е била 46 123.6, а постижението е направено в участъка Звъничево - Пазарджик с експериментален влак, включващ два пътнически вагона за товар и една лаборатория за тягово - спирачни изпитания. Има и дурги рекорди - с 44 145 са вдигани приблизително 160 км/ч на проби след Заводски ремонт, с друга машина от серия 44 са вдигали 150 км/ч. Официалната допустима скорост за движение на влакове с пътници в БДЖ е 130 км/ч, а максималната скорост за товарни превози е 80 км/ч.
64.19

Администратор
Мнения: 12
Регистриран на: Вто Май 09, 2006 6:33 pm

Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Разбрах, че отсечката ГО-Стражица ще бъде ремонтирана и пусната със 100км/час. Дано това да се случи, защото инфрата е плачевна.
Последно промяна от 42 072.9 на Вто Дек 27, 2011 3:11 pm, променено общо 1 път.

Администратор
Мнения: 12
Регистриран на: Вто Май 09, 2006 6:33 pm

Администратор
ДМВ серия 10 "Дезиро - класик" са с максимална скорост 120 км/ч и са предназначени за къси регионални превози с времепътуване до 1 час по неелектрифицирани жп. линии. ДМВ са проектирани за такъв вид пътувания и ниски скорости на движение. В Европа масово се използват за околоградски превози, там където не може да се монтира контактна мрежа.
64.19
Мнения: 12
Регистриран на: Вто Май 09, 2006 6:33 pm

Администратор
За това си прав до някъде. Въпреки, че БДЖ постоянно говори за обновяване на парка си, реално нищо особено не се прави по въпроса, да не говориме, че железният път и старият подвижен състав не стават за скорости, по - високи от 130 км/ч. Въпреки, че беше приета "Национална транспортна стратегия", по нея нищо особено не се прави освен да се разтаягат ластици...
64.19
Мнения: 12
Регистриран на: Вто Май 09, 2006 6:33 pm
Остава и ние да разтягаме ластици.
По проект ИСПА на ЕС трябваше до 2007 г. да се пригодят за конструктивна скорост 160 км/ч 2 трасета: цялата линия София-Кулата (еди-кой си м/нар. коридор за Гърция) и участъка Пловдив-Свиленград (+ удвояване на цялата отсечка и електрификация до границата) - 4-ти коридор за Турция.
Кажете какво е направено, защото парите са усвоени, пък не съм чул да има нещо ново.
Btw, това "конструктивна скорост" за жп линия какво ще рече? Макс. ли?
По проект ИСПА на ЕС трябваше до 2007 г. да се пригодят за конструктивна скорост 160 км/ч 2 трасета: цялата линия София-Кулата (еди-кой си м/нар. коридор за Гърция) и участъка Пловдив-Свиленград (+ удвояване на цялата отсечка и електрификация до границата) - 4-ти коридор за Турция.
Кажете какво е направено, защото парите са усвоени, пък не съм чул да има нещо ново.
Btw, това "конструктивна скорост" за жп линия какво ще рече? Макс. ли?

Администратор
Информация
Модератори