Мнения: 93
Регистриран на: Вто Авг 01, 2006 12:53 pm
Ако искаш нещо да стане,значи имаш желание ,а ако не го искаш намираш оправдание.
Последно промяна от aizi на Нед Ное 12, 2006 5:42 pm, променено общо 1 път.
Мнения: 93
Регистриран на: Вто Авг 01, 2006 12:53 pm


Като говорим за чистота един път станах свидетел на ужасна гледка в ПВ10213 малко преди да замине от Драгоман. В купето беше пълно, ама пълно с боклуци. Явно някои манго се возеха с влака на отиване (10208) или някои хора, които нямат манталитет го направиха. Няколко пъти съм ставал и свидетел (в ПВ10208, ПВ10209, ПВ10205) да има счупена врата на купето. Един път си намерих празно купе. Отворих вратата и тя взе че се разпадна и благодарение на навременната ми реакция мигновено я наместих.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Разказвал съм как при последното ми пътуване с 2626 спалният вагон в които се качих беше лъснат до блясък, чаршфите изпънати и чисти, шлафнерът в чиста и изпъната униформа те завеждаше до купето и ти показваше леглото, тоалетните ще кажеш че не си в БДЖ всичко чисто подредено и вода имаше - това не издържа до горна оряховица някое говедо опика тоалетната и нарочно се беше изпика върху рулото с тоалетна хартия, други бяха люпили семки и не се бяха старали да плюят през прозореца....... да кажеш че става върпос за някои КПВ с 32ка (манговоз) ще кажеш нормално но не би..........
Мнения: 93
Регистриран на: Вто Авг 01, 2006 12:53 pm
има една дума по нашия край ОМРАЗ
това че пътника е омраз си го знаем,ама съм бил свидетел как от депото вагоните излизат със смърдящи кенефи,петна по стените,пращни седалки и т. н.значи и там работят омрази.и с нахалство твърдят че са се пребили от работа.има и друг момент ,че не се използват машини за и почти не се използват препарати.значи може да кажем и лошо управление.
пак слагам на кантара софийските с други като Варна,Горна, Пловдив И МИ СЕ СТРУВА ЧЕ ИМА НЕЩО ГНИЛО.многобройните реформи създадоха поделение за почистване и екипировка,но това мъртвородено набъбна от излишна администрация
това че пътника е омраз си го знаем,ама съм бил свидетел как от депото вагоните излизат със смърдящи кенефи,петна по стените,пращни седалки и т. н.значи и там работят омрази.и с нахалство твърдят че са се пребили от работа.има и друг момент ,че не се използват машини за и почти не се използват препарати.значи може да кажем и лошо управление.
пак слагам на кантара софийските с други като Варна,Горна, Пловдив И МИ СЕ СТРУВА ЧЕ ИМА НЕЩО ГНИЛО.многобройните реформи създадоха поделение за почистване и екипировка,но това мъртвородено набъбна от излишна администрация
...
Последно промяна от rexkos на Съб Мар 03, 2007 11:30 pm, променено общо 1 път.
50 и 74 са добри. Сравнително комфортни са, но не спадат в графата най-чисти вагони.KRAKOMOBILA написа:А що не покажеш вагони серия,17,47,50,74!ЕМВ серия 32 и 33 (софииски) ?
17, 47 определено са "най-чистите" вагони в БДЖ. Класацията по най-чисти вагони (и мотриси) бият софийските ЕМВ 32, като изключим 32 141/142.







Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 93
Регистриран на: Вто Авг 01, 2006 12:53 pm

Може да са бетер нас, но са на път да ни настигнат и задминат. Виж новата линия Солун - Атина и вагоните за 200км/ч, ние такива неща не бяхме и чували до преди да тръгнат онези влакове за София. При нас влаковете изпадат при 40км/ч, а гърците ни връщат дизелите строшени, защото са до 100км/ч, а те са ги карали със 160.
Информация
Модератори