Ми не вярвам да го набутат там за еи така....От едната страна 06 която е за нарязване от другата страна 2 хладилника в видимо изтърбушено състояние който мисля и те са за нарязване....Но нищо не е сигурно44142 написа:Какво е доказателството че ще го режат. Нищо не значи това, че е оставен на коловоза където държат маш в изолация. Ако щяха да го режат щяха да свалят части за 04025 понеже 025 вътре е почти празен.

За съжаление най-вероятно наистина ще режат машината.
Колкото и неприятно звучи това е факт. Иначе сега нямаше да седи на коловоза за нарязване.

Един вагон, ама пълен! (4627)

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Този коловоз плюс това не е за нарязване. Коловозът е гаражен. 06121 не е за нарязване, води се изолация. Товарните ваг също се водят в изолация. В списъка за наличните маш от преди 3 месеца 04012 фигурира като музейна а 04025 изобщо не фигурира. Това че е оставен на коловоза нищо не значи. 55027 също беше на този коловоз а сега е в халето на рем.

Администратор

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm


Администратор


Машината е част от музейната колекция на БДЖ и нито могат в момента да го нарежат нито да го купиш. Пък и повярвай ми не ти трябва купчина изгнили железа в което се е превърнала 04 012rosko0172 написа:ЩОМ ЩЕ ГО РЕЖАТ ЗА СКРАП,НЯКОЙ ИМА ЛИ ПРЕДСТАВА МОГА ЛИ ДА ГО КУПЯ?НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВА ЦЕНАТА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.

Има ОГРОМНО желание на началниците от ив.вазов 3 обаче само ако може някой да го направи така, че да не се дават пари. Пък ако стане така някой да го направи и да им даде пари за цялата работа най-добре ше е.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.


Администратор
Информация
Модератори