Гост
Гост

Мнение от Гост »

44142 написа:Какво е доказателството че ще го режат. Нищо не значи това, че е оставен на коловоза където държат маш в изолация. Ако щяха да го режат щяха да свалят части за 04025 понеже 025 вътре е почти празен.
Ми не вярвам да го набутат там за еи така....От едната страна 06 която е за нарязване от другата страна 2 хладилника в видимо изтърбушено състояние който мисля и те са за нарязване....Но нищо не е сигурно
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

За съжаление най-вероятно наистина ще режат машината. :cry: Колкото и неприятно звучи това е факт. Иначе сега нямаше да седи на коловоза за нарязване.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Този коловоз плюс това не е за нарязване. Коловозът е гаражен. 06121 не е за нарязване, води се изолация. Товарните ваг също се водят в изолация. В списъка за наличните маш от преди 3 месеца 04012 фигурира като музейна а 04025 изобщо не фигурира. Това че е оставен на коловоза нищо не значи. 55027 също беше на този коловоз а сега е в халето на рем.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

В депото усилено говорят, че 04 012.1 ще се реже. Свалиха и компресорите и някакви други чаркове по пневматиката. Дано не я режат, но е толкова изгнила, че надали ще стане за някакво възстановяване.
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

04025 да не е в по добро състояние. Компресорите май са същите като при лок 075. Възможно е да имат някаква закъсвация в СП.
Мнения: 83
Регистриран на: Пон Окт 01, 2007 9:12 pm
Местоположение: VIDIN

Мнение от rosko0172 »

И все пак какво стана с 04-012.1
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

rosko0172 написа:И все пак какво стана с 04-012.1
Нищо не става! Машината стои завряна на коловоза със скрапа в депо София и няма изгледи да се възстанови. По - скоро тихомълком ще бъде нарязана...
64.19
Мнения: 83
Регистриран на: Пон Окт 01, 2007 9:12 pm
Местоположение: VIDIN

Мнение от rosko0172 »

Благодаря за информацията,много жалко за този уникален ДЛ,това ми е любимата серия!
Мнения: 83
Регистриран на: Пон Окт 01, 2007 9:12 pm
Местоположение: VIDIN

Мнение от rosko0172 »

ЩОМ ЩЕ ГО РЕЖАТ ЗА СКРАП,НЯКОЙ ИМА ЛИ ПРЕДСТАВА МОГА ЛИ ДА ГО КУПЯ?НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВА ЦЕНАТА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

rosko0172 написа:ЩОМ ЩЕ ГО РЕЖАТ ЗА СКРАП,НЯКОЙ ИМА ЛИ ПРЕДСТАВА МОГА ЛИ ДА ГО КУПЯ?НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВА ЦЕНАТА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Машината е част от музейната колекция на БДЖ и нито могат в момента да го нарежат нито да го купиш. Пък и повярвай ми не ти трябва купчина изгнили железа в което се е превърнала 04 012
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 83
Регистриран на: Пон Окт 01, 2007 9:12 pm
Местоположение: VIDIN

Мнение от rosko0172 »

Добре,поне някакви изгледи,в близко бъдеще за възстановяването на една от двете 04-ки има ли?
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Има ОГРОМНО желание на началниците от ив.вазов 3 обаче само ако може някой да го направи така, че да не се дават пари. Пък ако стане така някой да го направи и да им даде пари за цялата работа най-добре ше е.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 83
Регистриран на: Пон Окт 01, 2007 9:12 pm
Местоположение: VIDIN

Мнение от rosko0172 »

Добре,колко ще струва?
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

rosko0172 написа:Добре,колко ще струва?
Eми при положение че нашите за 14.33 искат от чехите 300 000 евро прави си сметката ;)
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Локомотив 04 012.1 ще се възстановява окончателно. Вкаран е в цеха и започнаха подготвителните работи за възстановяване. Кранмашинистите вече са в однеление "Въздушни спирачки" в ръцете на монтьора по спирачни апарати и скоро ще бъдат готови - естествено след капитален ремонт + боя :)
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Исторически дизелов и електрически подвижен състав | Historic diesel and electrical rolling stock”

Информация