Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Сега какво е състоянието на 61 007? Доколкото разбрах в Обединена е дала фира.
64.19
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

lok45111 написа:Сега какво е състоянието на 61 007? Доколкото разбрах в Обединена е дала фира.
Е ми с разплетен тягов двигател е. От това повече здраве му кажи.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Относно 7-цата
Вече цял месец от как Тодор Захов я изнасили в Обединена, колегите в двигателното се бореха за възстановяването на разплетения двигател. Наложило се използването на здравата котвена намотка от повредения ТД на 1-цата останал в Пд след заминаването на 1-цата за Го, чийто вал бе скъсан със здравия вал на въпросния двигател. Възбудителните намотки бяха също засегнати и са били сменени напълно.
Двигателя е готов и машината следва да се събира.
Поради стечение на друга повреда на 2-ката , която чупи мотовилка на компресор , здравия компресор от 7-цата е сложен на 2-ката и така 7-цата ще чака и възстановяване на авариралия компресор.
За сега това е положението с одисеята на 61-007.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Знае ли някой какво стана с 7-цата. Още ли е на изчакване? Какво чака след поправката на двигателя? Пътува ли , не пътува ли?
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

На 61007 са събрани талигите и сложени на лок. За момента незнам какво чака още. 61008 беше дошла с някакъв повреден контактор и може да са взели от 007 и тя да чака сега и за контактор.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

44142 написа:На 61007 са събрани талигите и сложени на лок. За момента незнам какво чака още. 61008 беше дошла с някакъв повреден контактор и може да са взели от 007 и тя да чака сега и за контактор.
Поне са я събрали. Това е добре.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
61-007 - ДВИЖИ

Мнение от dido73 »

61-007 е вече в движение от вчера 03.01.2008. Това е хубав ден за българската железница!
61-006 същия ден 03.01.2008 бе ТП и също така благополучно излезе от ТП. И двете са в строя.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Днес се правиха неуспешни опити за вдигане под напражение на 61004 които беше престоял 12ч свален. Опитите бяха неуспешни поради замръзване на ГВП.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

И затова 44 100 замина с 60201.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

61-019 благополучно премина ТП№1 в Пд и вече печели. \:D/
61-006 за съжаление продължава да е в Сл.р. - разбити венците на първи редуктор и двигателните лагерни шийки(черупки) на оста. :?
61-012 също се завърна на сцената след дълъг престой в депо Дца за ГПР + смяна на колооси.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

А какво става с 001? Чух , че е заминала за Горна и там си останала. :shock:
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

VESO написа:А какво става с 001? Чух , че е заминала за Горна и там си останала. :shock:
Е, това не е новост. Още миналата година замина. Не четеш старите архиви Весо - http://bgrail.info/phpbb2/viewtopic.php?t=406
Аз знам колкото и ти за актуалното положение на 61-001. Взеха я ГО-чините и ще я бастисат. :evil: Това е май положението. Виж последния пост на темата http://bgrail.info/phpbb2/viewtopic.php?p=12560#12560 :cry: Разглобяват я :banghead: Тоз дето разреши да се дава на ГО заслужава :axe: и после :violent1:
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 304
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

dido73 написа: 61-012 също се завърна на сцената след дълъг престой в депо Дца за ГПР + смяна на колооси.
61-012 на 12.04 я видях на 50133/50134. Нея ли заместваше 61-004 последните 2-3 месеца?
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Не знам за вас , но мисля , че горнооряховци взеха много напряко да го раздават по отношение на серия 61-00.Бракуваната 018 е при тях , 011 си беше варненска , но всички документи са и в ГО и сега се използва за леки пътнически влакове из района (като показания тук 40114).Единствената "чиста" горнооряховска патица остава 020.
Нямам нищо против 001 да се възстанови и да се пусне отново в експлоатация , но се съмнявам , че това ще стане.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Нямам нищо против 001 да се възстанови и да се пусне отново в експлоатация , но се съмнявам , че това ще стане.
Разбира се, че на всеки му се иска да види 001 отново в движение.Но все пак сме в Абсурдистан.... Кой знай кога и дали изобщо има идея за нейното възстановяване.
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически маневрени локомотиви серия 60 и 61 | Electric shunting locomotives”

Информация