Благодаря! Все пак ако някой има повече информация ще съм му благодарен да я споделиVESO написа:Виждал съм 5620 само два пъти да пристига на центр.СФ , когато беше със старите вагони.От влака се изсипаха доволен брой хора , като по слизащите можех да определя над 50% населеност.Предполагам голяма част от пътниците са се качили от Перник.
Попринцип съм се возил на всички БВ по пета, които са до Кулата (без 5620/5) и на Благоевград слизат огромна част от хората във влака, но се качват също доста хора за Кулата, тъй като след Дупница влака се конкурира със времепътуването на автобуса (разликите за незначителни), а в 5624 се качват много хора посока София, които ползват влака заради сигурността и това, че автобуса се бавел много на входа на София.. (от тях съм го чувал) Та да заключа - гара Благоевград бележи голям пътникопоток, но специално за 5620/5 - никога не сам пътувал с тях и не зная.VESO написа:Хубаво ще бъде , ако някой е пътувал от и до Благоевград , да разкаже колко хора се качват / слизат от тази гара.
Вчера влак 20205 от София до Своге беше с около 60% населеност. На Своге се качи толкова народ, че поне двойно надхвърляше тумбите, слизащи и качващи се на сп. Костинброд съответно от влак 10205 и на влак 10212.
Миналата година същият влак се движеше в състав от 3 вагона и в не малко случаи единият от тях беше инвалиден и с много малко места. Е тук вече трябва да кажа браво на този, който е решил да поднови състава му с 5 рециклирани безкупейни вагона серия 21-45. Двойните врати осигуряват по-бързо и по-удобно качване и слизане на пътниците, което същевременно спестява и висенето по гарите и спирките. В определени участъци (Своге-Лакатник) населеността е много висока и в повечето вагони надхвърля 90% (но не и в първия). Какво ли е било миналата година.....
Миналата година същият влак се движеше в състав от 3 вагона и в не малко случаи единият от тях беше инвалиден и с много малко места. Е тук вече трябва да кажа браво на този, който е решил да поднови състава му с 5 рециклирани безкупейни вагона серия 21-45. Двойните врати осигуряват по-бързо и по-удобно качване и слизане на пътниците, което същевременно спестява и висенето по гарите и спирките. В определени участъци (Своге-Лакатник) населеността е много висока и в повечето вагони надхвърля 90% (но не и в първия). Какво ли е било миналата година.....
Аз съм разказвал как преди години една жена ми сподели , че колкото пъти се качвала за София (тя е от Своге) , толкова пъти стояла права. Тогава ми каза , че проблемът ще бъде решен , само ако се пуснат КПВ на всеки час от София до Своге и обратно. Това обаче едва ли ще стане в обозримо бъдеще , въпреки че идеята е сериозна и заслужава внимание.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Не заслужават и сегашните влаци тия от дефилето. Миналата седмица са спряли 2636 на сп Церово изненадващо да правят проверка. На своге се е изпразнил две трети от влака понеже трябвало да платят по 9лв за билет. Тия от дефилето до Лакатник не си купуват билети понеже на кондуктора дават 50ст. Така, че да нямат претенций.
Аз си мисля в случая , където ако пуснат влак , проверката да става още на вратите - нямаш билет , няма да влизаш. Спомням си преди да дойдат 10-00-ките сутрешния влак от Димитровград за Пещера (сегашния 10152) идваше с композиция от 5 вагона и на центр. ПО имаше двама индивиди , които се оглеждаха къде могат да минат тънко без да плащат за билет.Криеха се в тоалетните , обикаляха вагоните и когато кондукторът ги спре за проверка , те казваха , че са проверени още от Димитровград. По този начин близо година минаваха до Стамболийски тънко , а когато се пусна DESIRO , бяха принудени да си плащат.Понякога съм забелязвал как в претъпкания 18212 кондукторите започват проверката минута след потеглянето на мотрисата и още докато влакът излиза от гарата , седящите на седалките в едната секция вече са проверени , като превозната бригада слиза по стълбите за салона.Нека не забравяме , че първите месеци , след въвеждането в експлоатация на DESIRO проверката ставаше още на вратите.
Затова си мисля дали същото е приложимо и за участъка София - Своге.
Затова си мисля дали същото е приложимо и за участъка София - Своге.
Вчера до Реброво влак 20203 беше с над 150% населеност, като съставът беше 4-вагонен. Хора имаше абсолютно навсякъде, само дето нямаше по таваните и покривите. След Своге също беше фрашкано - малко над 100% населеност. Истински рай за гратисчиите.... Провериха ми билета чак на Церово, защото кондукторът нямаше как да мине през навалицата в коридорите и преддверията. На Лакатник влакът за минута се опразни (слязоха над 120 души) и във всеки вагон имаше не повече от 20 души. Моето мнение е, че за задоволяването на нуждите на пътникопотока в съботни дни са необходими МИНИМУМ още ДВА вагона, по възможност 45-та серия, защото имат най-много седящи места. А сега, хем ти взимат повече пари (в събота влакът е календарен), хем пътуваш нагъчкан, че все едно си в консервна кутия, също като в маршрутките в столицата в пиковите часове. 
Администратор
Основната причина за замяна на 10113 / 10116 от 30-00-ка обратно с 32-00 / 33-00 е огромния пътникопоток от Пловдив.Над 70% от пътниците са само до Стамболийски , но едно DESIRO изобщо не побира хората.Следващият влак в тази посока е 18210 , но той освен , че се обслужва от диз. DESIRO , което събира по - малко души , с него пътуват и всички , отиващи си към Куртово Конаре , Кричим и Пещера. 
Информация
Модератори