Мнения: 93
Регистриран на: Вто Авг 01, 2006 12:53 pm

Мнение от aizi »

има поне 200 човека колеги ,които познавам и не им искам карти,пътувам от 13 години .на тези влакчета опознаваш около 80% от пътниците.

а сега една скорошна случка
преди няколко дни пристигнах с влак 20205 във мездра.слязох от първия вагон и преминах покрай втория.вратата му бе отворена и какво видях ...!?
един тъпак спокойно си пикаеше в коридора,дори след като се качих и му се скарах той се извини и продължи да си пикае.
нали се сещате какво му се случи....
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Вчера като пътувах навръщане от София с 4613 на Мездра в моето купе се качиха 4 човека (все железничари). Мина кондукторката да ги провери и вика: Карти и билети за проверка. И единия от железничарите вика: С карти и без карти... с билети и без билети... редовни сме. И кондукторката си отмина.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

През ноща на 9ти срещу 10ти неизвестно говедо дръпна внезаптната спирачка във влак 8686 въпреки че почти веднага беше констатирано в коя точно е дръпната ръчка всички се правеха на луди. Казваха че тоя дето е дръпнал е излязал А това нямаше как да стане - влака беше 200% претъпкан нямаше как да стане толкова бързо!
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Хехее. Неизвестно говедо. Той верно може да е говедо. Абе наговорили са се. Пък може да е трябвало да слиза. Къде спря влака като дръпна спирачката? Може да я е дръпнал и през прозореца :D
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Дръпна я при тръгването на влака от Пловдив.... ! Може да е имал за цел да понамести тъпканицата и да отвори място за още пътници! Но ако наистина искаше да опита ефекта да я беше дръпнал малко след Пловдив където влака беше набрал поне 100 - тогава нямаше да го нарека говедо :twisted:
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Добре, че влака не е останал под ставката на Пловдив.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Може да се е качил с точно тая цел - да дръпне спирачката и да се забавлява после.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

42 072.9 написа:Добре, че влака не е останал под ставката на Пловдив.
Могат ли и 2та пантографа да останат там? Аако е искал да се забавлява да беше дръпнал при по висока скорост, можеше да изръси някои от леглата по кушетите :twisted:
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Разбира се, разстоянието е голямо. На влизане в Горна от Варна също има коварна ставка.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Забравих навреме да съобщя за следната идиотщина: на 09.09 заради многото пътници по празниците бяха дали допълнителен вагон на влак 8615. Дотук добре. Обаче поради липса на вагони както знаем се дава каквото има, стига да е пътнишко (скоро може и товарно). В случая бяха дали А вагон и кондукторите предупреждаваха, че за него трябва добавка за I класа (в състава си има А и по редовен наряд). Тъй влакът още на Сф се натъпка до покрива, имаше правостоящи хора в купетата, в тоалетните и на междувагонните мостчета, но последният вагон си остана пуст и празен и само добавяше 39т към масата на влака. На следващите гари който се качеше в него тутакси беше каран от кондуктора, който единствен се ширеше там, да доплаща, или беше изтикван напред към мелето.

Както се казва: хубава работа, ама българска...
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

07 написа:Могат ли и 2та пантографа да останат там?
Могат, там изобщо няма КМ.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

bdz46 написа:
07 написа:Могат ли и 2та пантографа да останат там?
Могат, там изобщо няма КМ.
По главен коловоз на ставката може да се мине и с вдигната лопата и в повечето случай минава. Там има шини които са ниско обаче не трошат лопатите, обаче не е сигурно че ще минеш.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Доста съмнително ми се струва минаването, не бих пробвал. Това обаче се отнася само за средния коловоз. В ГО е пробвано и там по аналогичните шини се минава успешно.
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация