Мнения: 93
Регистриран на: Вто Авг 01, 2006 12:53 pm
има поне 200 човека колеги ,които познавам и не им искам карти,пътувам от 13 години .на тези влакчета опознаваш около 80% от пътниците.
а сега една скорошна случка
преди няколко дни пристигнах с влак 20205 във мездра.слязох от първия вагон и преминах покрай втория.вратата му бе отворена и какво видях ...!?
един тъпак спокойно си пикаеше в коридора,дори след като се качих и му се скарах той се извини и продължи да си пикае.
нали се сещате какво му се случи....
а сега една скорошна случка
преди няколко дни пристигнах с влак 20205 във мездра.слязох от първия вагон и преминах покрай втория.вратата му бе отворена и какво видях ...!?
един тъпак спокойно си пикаеше в коридора,дори след като се качих и му се скарах той се извини и продължи да си пикае.
нали се сещате какво му се случи....

Вчера като пътувах навръщане от София с 4613 на Мездра в моето купе се качиха 4 човека (все железничари). Мина кондукторката да ги провери и вика: Карти и билети за проверка. И единия от железничарите вика: С карти и без карти... с билети и без билети... редовни сме. И кондукторката си отмина.
Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 1:40 pm, променено общо 1 път.
През ноща на 9ти срещу 10ти неизвестно говедо дръпна внезаптната спирачка във влак 8686 въпреки че почти веднага беше констатирано в коя точно е дръпната ръчка всички се правеха на луди. Казваха че тоя дето е дръпнал е излязал А това нямаше как да стане - влака беше 200% претъпкан нямаше как да стане толкова бързо!

Хехее. Неизвестно говедо. Той верно може да е говедо. Абе наговорили са се. Пък може да е трябвало да слиза. Къде спря влака като дръпна спирачката? Може да я е дръпнал и през прозореца 

Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 1:41 pm, променено общо 1 път.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Глобален модератор
Забравих навреме да съобщя за следната идиотщина: на 09.09 заради многото пътници по празниците бяха дали допълнителен вагон на влак 8615. Дотук добре. Обаче поради липса на вагони както знаем се дава каквото има, стига да е пътнишко (скоро може и товарно). В случая бяха дали А вагон и кондукторите предупреждаваха, че за него трябва добавка за I класа (в състава си има А и по редовен наряд). Тъй влакът още на Сф се натъпка до покрива, имаше правостоящи хора в купетата, в тоалетните и на междувагонните мостчета, но последният вагон си остана пуст и празен и само добавяше 39т към масата на влака. На следващите гари който се качеше в него тутакси беше каран от кондуктора, който единствен се ширеше там, да доплаща, или беше изтикван напред към мелето.
Както се казва: хубава работа, ама българска...
Както се казва: хубава работа, ама българска...
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
По главен коловоз на ставката може да се мине и с вдигната лопата и в повечето случай минава. Там има шини които са ниско обаче не трошат лопатите, обаче не е сигурно че ще минеш.bdz46 написа:Могат, там изобщо няма КМ.07 написа:Могат ли и 2та пантографа да останат там?
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Информация
Модератори