
Администратор
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Поради кражба на телефонен кабел в междугарието Костенец-(Немирово)-Ихтиман движението на влаковете се осигурява чрез GSM.
Поради текущи ремонти на КМ движението от 10.30 до 14.30 в участъка КСЦ-БЛ се осъществява по път 1.Белово-Септември път 2 се прави текущ ремонт на железния път и влаковете се движат по път 1.
Поради текущи ремонти на КМ движението от 10.30 до 14.30 в участъка КСЦ-БЛ се осъществява по път 1.Белово-Септември път 2 се прави текущ ремонт на железния път и влаковете се движат по път 1.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Днес БВ 5623 се теглеше от Ванчето 44 090, като замина от София навреме, но в Перник беше 2 минути преди време.
БВ 5624 в Перник пристигна навреме начело с дупнишката 45 165.
ПВ 60204 от Перник за София през Волуяк замина с 9 минути закъснение, поради факта че машината беше подадена към влака 5 минути след заминаването му по разписание. Локомотивът беше русенската 44 067, която сравнително скоро е минала ГПР. Влакът беше с 2 червено-бели вагона 47 серия. Населеността във влака до София не надхвърляше 5%, а до Храбърско бях сам в целия вагон. Двата вагона бяха в окаяно състояние, осветлението им не работеше и в тунелите беше тъмно като в рог. На гара Храбърско закъснението беше стопено на 6 минути, където стана разминаването с 5-минутно закъснелия ПВ 60201 начело с 61 008 и един смесен 1/2 класа EX-DB вагон. В София влакът ми пристигна само с 2 минути закъснение на 6-ти челен коловоз. На съседния 3-ти коловоз се намираше БВ 5625 за Благоевград. Беше с 4 вагона. Три от тях бяха второкласни - всичките в перфектно състояние. Имаше и един първокласен в окаяно състояние.
МБВ 383 се теглеше от горнооряховската 44 121 в състав: 2 наши до Русе (74 серия), 1 наш до Букурещ (50 серия), 1 румънски спален до Букурещ, 1 наш спален до Букурещ, 1 украински до Киев и 2 руски до Москва.
Има около 70 снимки от днешната ми разходка до Перник, но поради технически причини ще бъдат качени в неделя, като тогава ще напиша и подробно описание за състоянието на 6-та линия в участъка Перник-Волуяк.
БВ 5624 в Перник пристигна навреме начело с дупнишката 45 165.
ПВ 60204 от Перник за София през Волуяк замина с 9 минути закъснение, поради факта че машината беше подадена към влака 5 минути след заминаването му по разписание. Локомотивът беше русенската 44 067, която сравнително скоро е минала ГПР. Влакът беше с 2 червено-бели вагона 47 серия. Населеността във влака до София не надхвърляше 5%, а до Храбърско бях сам в целия вагон. Двата вагона бяха в окаяно състояние, осветлението им не работеше и в тунелите беше тъмно като в рог. На гара Храбърско закъснението беше стопено на 6 минути, където стана разминаването с 5-минутно закъснелия ПВ 60201 начело с 61 008 и един смесен 1/2 класа EX-DB вагон. В София влакът ми пристигна само с 2 минути закъснение на 6-ти челен коловоз. На съседния 3-ти коловоз се намираше БВ 5625 за Благоевград. Беше с 4 вагона. Три от тях бяха второкласни - всичките в перфектно състояние. Имаше и един първокласен в окаяно състояние.
МБВ 383 се теглеше от горнооряховската 44 121 в състав: 2 наши до Русе (74 серия), 1 наш до Букурещ (50 серия), 1 румънски спален до Букурещ, 1 наш спален до Букурещ, 1 украински до Киев и 2 руски до Москва.
Има около 70 снимки от днешната ми разходка до Перник, но поради технически причини ще бъдат качени в неделя, като тогава ще напиша и подробно описание за състоянието на 6-та линия в участъка Перник-Волуяк.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Днес на гара Червен бряг на 1-ви коловоз в 8:04(1 мин.преди време)пристигна ПВ20133.Влакът беше в състав с общо 3 вагона от които 1 ЕХ-ДБ вагон 43 серия жълто-син без графити и 2 вагона 2 класа 50 серия-единият беше без графити,а другият с лилави.Начело на ПВ20133 беше СОФИЙСКАТА 45 157.5 Влакът потегли в 8:05:30 (0,5 мин преди време-8:06 по разписание)от гара Червен бряг.След него на 3-ти коловоз в 8:21(1 мин.преди време)пристигна ПВ20110.Влакът беше в състав с общо 5 вагона от които 1 фургон син и 4 вагона 2 класа сини салони-единият от тях беше с прозорци от 50 серия.Всички вагони бяха без графити.Начело на ПВ20110 беше БЕЗРЕОСТАТНАТА 44 070.1 Влакът потегли в 8:25 както е по разписание от гара Червен бряг.В 9:02 на 1-ви коловоз с 8 минути закъснение пристигна УБВ 2601 ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ.Влакът беше в състав с общо 7 вагона от които 4 вагона 63 серия 2 класа от които 2 бяха със шарени графити и 2 чисти.Имаше и 1 вагон 1 класа чист и 2 вагона за превоз на инвалиди.Те бяха без графити.Начело на УБВ 2601 ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ беше 45 196.3 Влакът потегли в 9:03 с 8 минути закъснение.

2 от ДМВ-тата за 6625 идват от 10209, а третото е от 50208. Малко след като пристигне 10209 на 2-ри челен коловоз, изтеглят двете мотриси към западната гърловина на гарата, докато през това време пристига 50208 от Перник на същия коловоз. Малко след това мотрисите от 10209 отново се връщат на втори челен коловоз и се куплират към третата.
Понякога обаче се случва 10208/10209 да е с една мотриса и естествено тогава 6625 е само с две.
Понякога обаче се случва 10208/10209 да е с една мотриса и естествено тогава 6625 е само с две.
Nikss добре се е постарал с наблюдението.От Софийската 157 преди време имах преки впечатления ( да не забравя за пореден път да похваля реостата и ),не съм я виждал от година и сега не знам на какво дередже е.Поне ме радва факта,че не е спряна за ремонт.
Това не го знаех.
50208 ( Перник-15:00,София-16:00 ) с DESIRO ли се обслужва?rexkos написа:2 от ДМВ-тата за 6625 идват от 10209, а третото е от 50208.........



Това не го знаех.
Информация
Модератори